28 januari 2009

LO till Pysselgården

Jag tycker det är riktigt kul att scrappa små bildserier. På Pysselgården har de just nu en skissutmaning med just en bildserie, så jag hakade på.

Vet inte riktigt vad det är med den som gör mig lite missnöjd. Den känns lite platt på nåt sätt. Lite tråkig... hm... kanske borde ha använt rött som accentfärg istället för den mjuka rosa. Funderade på det, men jag hade inget rött hemma och inga scrapaffärer nära och... ja... då blev den så här... Ibland kanske det är bättre att låta en LO vila tills man har de rätta grejerna, men då skulle väl albumet förbli tomt.

Aja, så här blev den iaf.

Ju mer jag tittar på den nu när jag har den här bilden framför mig, desto mer gillar jag den. Vem vet, snart kanske den blir en favorit också. Linnea är iaf supersöt på de här bilderna! :-)

3 kommentarer:

Karin sa...

Den är jättefin!!! Jsg tycker inte alls att den känns platt. Sååå söt hon är Linnea! =9
Kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Den är superfin med sina milda färger... å jag är glad att du inte hade något rött hemma ;-).. rosa e perfekt!

Kram

Maria sa...

håller med om att de milda färgerna passar bra, jag tycker det gör LOn så mjuk och söt- precis som lilltjejen!