26 januari 2009

Rapport från scrapvärlden

Jag har gjort, enligt mig, min finaste LO nånsin! :-) Men den är till skisstävlingen på Allt om scrap och då får den inte bloggas än. Suck.. Jag som sååå gärna vill visa upp den :-)

Jag har scrappat en av mina favoritbilder. Hade tänkt vänta med den tills jag har blivit lite duktigare, men sen så ville jag så gärna scrappa den här skissen. Lite dåligt med framkallade bilder hemma så då fick det bli den... Puh, gissa om jag var nervös när jag höll den i handen! Som att hålla i nåt heligt :-) Inte så konstigt... Bilden förevigar ett speciellt ögonblick. Linnea ligger i sin pappas famn för första gången. Längtar efter att få dela den med er!

2 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Ska bli spännande att se den LO:n!
Tack för din gulliga kommentar om mina kort :-) Japp, swirlsen är gjorda med stämplar. Minns tyvärr inte märket, jag köpte den helt nyligen.

Renée sa...

Ser mycket fram emot att få se ditt alster! :)