30 januari 2009

Tvingas ta en liten scrappaus

Har inga framkallade bilder hemma. Så nu måste jag pausa lite tills jag har beställt nya. Och det ni, det är ett projekt i sig! Hur bestämmer man sig vilka bilder man ska ha av alla de hundratals man knäpper på en månad? Och sen ska man helst photoshoppa dem lite... för det måste man ju, eller hur? Lite iaf... En "liten" nackdel med den digitala världen.

Har några månader av Linneas liv att ta igen när jag inte började scrappa direkt när jag fick första UL-bilden. Men samtidigt är jag grymt sugen på att scrappa nuet. Det händer lite roligare saker nu. Tror nog att de första månaderna kommer att fortsätta att vänta. För visst måste man bara scrappa såna här gulliga bilder?

Man behöver verkligen inga leksaker när man har upptäckt sina goda fötter!

2 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Hej du undrade över papprena jag använt.. ibotten och det större med brunt är från webster pages,kom med mitt nook paket i januari. Det beiga med prickar på är ett making memories papper. Ur det är också blomman utklippt. Sen är det en sida ur en gammalbok och ett blad ur ett jornaling häfte från makingmemories... hoppas du blev lite klok på mitt svammel..

Kramiz

Maja Stokk / eyovine sa...

Glömde juh... vilket fantastiskt foto!!! Å det är klart man måste scrappa nuet =)... eller vad man känner för att scrappa.. jag har inget system alls! Scrappar hullerom buller =D..