06 augusti 2009

MayBe Baby

That's the name of this gorgeous collection from Paper Trunk! Love these colors!

I've made this layout for Brunkullan. It's about me and Linnea and how much she loves when we horse around with her. She is getting pretty heavy though... But somehow, the heavier she is - the stronger I am. I guess I will keep throwing her up in the air even when we both get old and grey :-)

Love this beautiful Pink Paislee flower! Think it's cool! Not that romantic flowerish, but cool.
Anyone feeling for more close-ups? :-)

Can't believe that tomorrow is the last day of my first week at work. The week just flew by! I take it as a good sign... We are heading off to my parents tomorrow. Must not forget to bring a swimsuit. My sis got a pool and it would be a sin not to use it :-)

Hope you are having a great creative time!

*hugs*

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig LO!!! Gillar stilen på den, att du använt negativremsor, och att de ligger på sniskan. Jättehärligt papper!!

Cattis sa...

Snyggt!! Så kul att få se så många olika stilar av dig! Du inspirerar mycket!

Kramis!

Nenne sa...

Fint! Gillar verkligen kontrasten med det milda rosa/bruna och sen gräset på fotona - läckert! Härlig LO :D
Kramis

bitte71 sa...

Underbara papper *gillar*. Du behärskar så många olika stilar tjejen, jättesnyggt!
Kram M

Miss Goldie sa...

Kul LO! Underbara färger. Härligt med alal cirklar!

Har du slutat skriva dina inlägg på svenska nu? Jag är så lat så jag orkar inte läsa på engelska tyvärr... :-)

Pyzzlan sa...

Vilka pigga och fräscha färger. Det är mycket energi i denhär LO'n tycker jag. Passar perfekt till temat och fotona. Ha en mysig helg! Kram, Pyzzlan

Karin sa...

Gööörläcker layout! Vilka häftiga bilder! =)
Hoppas du får en härlig helg,
kram kram!

Miss Goldie sa...

Ja, jag läser nog hellre på svenska. Jag är inte alls dålig på engelska eler så, men det blir bara inte av att jag läser. Jag har reggat mig på t.ex. Nook också, men orkar aldrig gå in där för jag tycker det är jobbigare med engelska än med svenska :-)

Men jag kommer nog att fortsätta kolla in dina LO:s i alla fall. :-)

cia sa...

Härlig Lo med härligt tema!
Perfekt med dessa lite busigaa papper till erat bus!

Lillnettan sa...

Härliga färger och så coolt med negativremsan!

Och du...är det inte så att du fyller år idag???! Har för mig att jag bara är några dagar äldre än dig. :P Stooort GRATTIS i så fall!

ZozzosLiv sa...

ÅÅÅh Alex såå coll o underbart vacker LO... Jaa shit...Jätte fiin...Den ser helt digiscrappad ut o I love it!!Kraam

O GRATTIS på födelsedagen!!:-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wowwowwow! Så himla läckra papper och så snygg fotoserie! U rock!

Härligt att se dig så sprudlande av scrappandet och att få höra att det går bra på jobbet! Det är skönt att upptäcka att man inte bara är en "mamma" liksom!

Hoppas annars att allt är bra med dig!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

m0relia sa...

great page! i like!