06 augusti 2009

This is actually fun!

Working, that is.

I am actually wearing a skirt! And a shirt! I even have pantyhose on me! My hair is fixed and I'm wearing mascara! I mean.. WOW.. I am not just a mum, I am a woman again! :-D

And this woman finally got some time and energy left for scrapping!. I've made a new layout yesterday! Wheeeee! :-)

I should probably start Eclipse now...

C ya when I get back home!

Note to Malin:
Hej tjejen! Tack för din rara kommentar! Jag är glad att du kikar in här och att du tycker om det jag gör! *ler så stort jag bara kan* Du lämnade ingen länk efter dig så jag kunde inte hitta tillbaka till dig. Svarar därför här på din fråga. Alla bokstäver jag använder är stickers/thickers. Har inga stansar. Är det några speciella du undrar över kan jag kolla upp vad det är för märke på dem... Kram!

2 kommentarer:

Nenne sa...

Weeeeheeee!! Va kul att du hittar tillbaks till din plats som arbetande kvinna oxå! Det blir ju en stor omställning bara att komma tillbaks från semestern *asg*

Längtar efter att få se vad du skapat denna gång!

Stora kramar!

CillaT sa...

Vad kul att du trivs med att börja jobba igen (det underlättar lite;) ).

Kram