13 augusti 2009

MyScrapbookNook debut

Finally! My first DT-layout for the Nook! Yaaaay! *happy*

The August kit is just too gorgeous! I can't get enough! Wish I had time to scrap 24/7!
Dymo labels is the only thing I have added. Everything else is from the kit.
I love cutting my papers. And this time... This time my scissors went hot! :-)

Btw, the signs I've scrapped about are from the Kruger park in South Africa. A bit different from those we have at home. Totally worth a page ;-)

Sigh... must log off now... Hope you are doing fine! Me.. I am longing for the weekend!

10 kommentarer:

Karin sa...

Du är ju heeelt makalös! Vilken galet cool layout! Löööv it! =)
Du är allt bra duktig du!
kramkram! !

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så snygg! :)

Mathilde sa...

Åh du är ju helt fantastisk! Du lyckas varje gång! Tack min inspiration!

Mathilde sa...

Förresten, ser att jag inte lagt till dig i min blogglista. Gör det med en gång. Om du inte vill vara där får du säga till.
Kram

CillaT sa...

Helcool=D

Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Annorlunda, men sååååå läckert!!! Du bara äger.... du får bli en av mina scrapgurusar ;D

Kramiz Maja

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Totalläckert!
Så himla coolt med alla dekosarna och vägskyltarna *tummen upp* - sååå häftiga! Kan vi inte göra nått liknande i Sverige? "Beware of the big bad moose!". Eller nått? *ler*

Ha de bäst!
Kram / Angelica

Stacey Michaud sa...

I love how you cut everything! Awesome job, girlie!

Cattis sa...

Himla läcker!!! =D

Miss Goldie sa...

WOW! Sååå cool! Jag fattade inte att det var foton av skyltar först, jag trodde att allt hörde till kitet. Det passade ju så oerhört bra ihop!