22 september 2009

Ett sånt där ögonblick...

...som absolut är värd en egen layout!

Tänker ofta tillbaka på hur underbart vi har haft det i somras, när vi alla tre var hemma. Varje dag tog vi långa promenader, ofta runt sjöarna i Sundbyberg. Linnea gillar att sitta i barnvagnen så länge det händer saker runt omkring henne. Det ska inte vara för lugnt för då blir lilla fröken uttråkad och rastlös. Så hon var alltid så nöjd när det fanns massa fåglar att titta på och folk att charma :-)

Den här bilden är tagen just på en sån där mysig promenad... (jepp, det är jag som sitter där o softar...)

Ännu en layout med det fantastiska Nook-kitet/add-ons. Jag har endast lagt till stickersalfabet ur min egna gömma. Tycker om hur fotot blev. Har lekt lite med det i Photoshop. Har använt en ram och word art som jag en gång för länge sen laddat ner gratis. Tror att det var från 2 peas.

Några närbilder, för dem vet ni att jag gillar ;-)

Känns bra att ha börjat dagen med en liten blogguppdatering... Nu får jag göra lite nytta också ;-)

Ha en skön dag vänner!

21 kommentarer:

cia sa...

Ännu en härlig. Ser en lite ny stil hos dig! Me like:-)

Anonym sa...

Jattefin layout. Jag gillar de mustiga fargerna till sommarbilden. Det blir en fin harlig varm stamning och bildregireingen ar klockren.

Mathilde sa...

Åh är helt stum! GUD VAD FIN!!!

Nenne sa...

Mmm, jag har ju sett den här redan i galleriet på The Nook och gillar den bara ännu mer! som Cia säger - din stil utvecklas hela tiden och du går från klarhet till klarhet!

Det jag gillar mest är kontrasten med det gröna och hur du puttar in små grejer under och över och lite här och där! Önskar jag kunde få till såna detaljer :D

Kramis

Maja Stokk / eyovine sa...

WOW!!! *samlar upp hakan från golvet*.. Om din förra LO var super så är jag ännu mer kär i denna!!! Du är bara så makalöst duktig tjejen!! Älskar din stil! Tusen tack för inspirationen du sprider omkring dig.... nu vill jag ju hem å scrappa.... vad ska man jobba för??? Måste vara bara för att få pengar så man kan shoppa mer scrapgrejer ;D

Kramiz Maja

Sara sa...

Himmel vad fin!!
Kram

Natasha Ehrndal sa...

nä, de va inge fint.... eller... :P P&K

Zarah sa...

För det första är du så GALET vacker och för det andra är LOn heeelt underbar!! ♥

Jenny sa...

Härligt att du är tillbaka! Så härlig lo!

Miss Goldie sa...

Jättefina färger, lite "osomriga" men passar ändå jättebra!

ZozzosLiv sa...

Ojjojj Alex alex alex...VÄLKOMMEN tillbaka säger jag bara...Vilken fröjd till LO...Denna är helt HEELT makalöst vacker...O vilka detaljer...*jag plockar upp Majas haka och ger den till henne sen plockar jag upp min egen;-)*

Kraamar

Maz sa...

Sällar mig till ovationerna ovan! Superfin LO! Go girl!

Karin sa...

Vilken urläcker LO! Snyggt å göra så med fotot, himla effektfullt! =)
kram kram!

CillaT sa...

Vilken goding=)Läckert med fotot och jag älskar ju urklippta detaljer och bokstäver som "kryper" över fotot.

Kram!

Annica H sa...

Underbar layout! Löövly! :)

bitte71 sa...

Det är roligt att du är tillbaka, du gör så OTROLIGT vackra saker och den här är inget undantag!

Linda sa...

Jättefin! det är så roligt att se er proffs in action o kunna suga åt sig lärdom o tips!

Malin/malwa sa...

Jag förstår att du är nöjd med fotot! Läcker effekt!

Anonym sa...

Jättefin layout och jag gillar hur du fixat fotot:)

BellaMio sa...

Men ojojoj!!! Så j'drans läcker!!! Har varit ute på en rejäl bloggrunda nu och detta är helt klart det snyggaste alstret jag sett idag!!!

Liftvarning utfärdas!!!

Tack för otroligt fiiiin inspiration :)

Beea sa...

Me like!! :O :D Otroligt fin!