14 september 2009

Vackra ting

Jag låter bilderna tala för sig själv...

Alltså... hur vackra kan scrap-papper bli? O hur välkomponerat kan ett kit vara? Vår Leah på MyScrapbookNook är helt enkelt bäst! Har du börjat prenumerera än då? ;-)
Jag gjorde min första layout direkt när jag fick kitet. Det blev en sen natt och en trött dag på jobbet efter det, men det var det värt :-)

Allt jag har använt finns med i kitet (ja, förutom svart cardstock då...). Några närbilder på detaljer...

Vet inte vad jag ska skriva. Varje gång jag ser dessa papper blir jag helt mållös :-) Idag måste jag få klappa lite på dem igen... Om inte febern stiger...
Är hemma från jobbet idag. Sjuk... Linnea och jag har varit dåliga lite fram och tillbaka båda två ett tag nu. Nu tycker jag att det får räcka... allvarligt... det räcker!

9 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Kul att se en uppdatering igen =)... mindre roligt dock att ni är sjuka ... Denna Lo är bara såååå vacker. Gillar hur du rivit pappret.

Kramiz Maja

Nenne sa...

Den här LO'n är så sjukt fin! du har gjort det igen :D

Krya på er nu! Hoppas du kan/orkar scrappa lite oxå ;)

Kramar

Mathilde sa...

Vad vacker! Är så himla sugen på att börja prenumerera, kiten verkar helt underbara!
Krya på dig!
Kram

Anonym sa...

Såååå vackert!!!! Jaa, snart måste man bara börja med dessa kiten!! Har man börjat kan man aldrig sluta va??

cia sa...

Kul att du tog dig tid att scrappa och urmysig LO!

Natasha Ehrndal sa...

Älskar dig syrran! Det blev hur fint som helst! You rock, lixom! :) puss

CillaT sa...

Wow så fin=) Så harmonisk och mysig med det svartvita kortet till de färgerna. Gillar att hitta små fina detaljer här och var!

Krya på dig nu!

Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jätteläcker LO! Och paketet ja - så himla välkomponerat, blir sugen på att börja prenumerera! Men hur går man tillväga och hur mycket kostar det?

Hoppas annars att ni får krya på er snart snäckan, inge kul att vara sjuk jämt & ständigt!
Hur är det annars då? Går det bra med jobb, sömn och lillskruttan (är hon hemma med pappa eller på dagis?)

Hoppas iaf att allt är så bra som det nu kan vara!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Diana/Decdia sa...

Oj, den LO:n var sjukt snygg! Inget dåligt kit det inte *avis*