16 september 2009

*nöjd*

Det var länge sen jag kände så här efter att ha skapat en layout. Ni vet så där... då allting bara känns rätt...

Har haft det här fotot i att-scrappa-högen ett tag nu. Men inga papper har känts tillräckliga på nåt sätt. Men sen landade Nook's september kit i lådan ju ;-) Varje gång jag ser den här bilden, blir jag alldeles varm inombords. Känner mig ödmjuk inför livet; tacksam för all glädje o kärlek jag får dela med mina två älsklingar.

Om ni har varit inne i Nook's fantastiska galleri så vet ni att det flödar kärlek där inne :-) Jag försöker iaf några gånger i veckan att kika igenom nya vackra skapelser, låta mig inspireras och lämna några fotavtryck. Alla kommentarer jag får där inne gör mig överlycklig! Men vet ni.. den här layouten har fått ovanligt lite kärlek där inne. O jag som är så nöjd! Det får mig att undra... hur lätt är det att se förbi fotot o se helheten? Tycker jag om den här layouten så mycket bara för att det är mitt favorit foto jag har scrappat? Vad tror ni? Blir man lätt lite blind?

Nåja.. ska inte svammla mer.. Bjuder på lite närbilder istället!

Nu får det bli en Ibumetin o sen sängen. Eller ja.. vägen till sängen går via spikmattan :-)

Söta drömmar!

16 kommentarer:

Mathilde sa...

Kan på en gång säga att det beror INTE på att det är ditt favoritfoto som du är nöjd (bara). Den är helt underbar! Tänkte jag redan innan jag läste texten om den. Åååh vad fin den är, och fotot är ju faktiskt helt underbart, passar perfekt med papprena.
Kram

Natasha Ehrndal sa...

Jag är då inget proffs på det här med skräpandet, men jag älskar ju hela alltet :) Sen om jag också är förblindad, så får det var så.. men jag tror inte det! Va kul att du fortfarande orkar hålla på och att det bara blir finare och finare! Krya på dig, syrran! puss o kram

Karin sa...

Vilken underbar Lo, fotot är ju bara såååå vackert å du har verkligen fått till det med papper å alla finfina detaljer...
kram kram!

Maz sa...

Jippi!!! Jag blir alldeles överlycklig över att efter att haft en låååång surf-fri period dimpa in på din blogg och få se en så total-ljuvlig LO!!! Den är helt klockren! Gud så vackert!!! Både LO'n och fotot, så det är absolut inte du som blivit blind för nå't - min gissning är att bristen på kommentarer isåfall beror på att folk blir mållösa av beundran! :)

Carin sa...

Håh, vilken otroligt vacker LO Alex!!! Gillar känslan och "mystiken" i bilden tillsammans med papperna och - ja hela sammansättningen! Super! Klart du ska vara nöjd!!! :D Kul att se att du är på G igen! :D KraAAaM!

bitte71 sa...

Helt underbart vacker layout vännen! *stum av beundran* Kul att se att du är på G igen!
KRAM M

Maja Stokk / eyovine sa...

Men du!!!! I´m in love!!!! Denna SKA du vara SÅ nöjd med!!! Du är GRYM tjejen!!! *Gör vågen*

Trevlig helg =)

Kramiz Maja

Anonym sa...

Guuud vad fint! Och vilket underbart fångat foto sen då!
Krya på dig

Kram,
Lyna

Miss Goldie sa...

Jättemånga fina LO:s du gjort sen jag var in här senast! Du måste bli lite mer aktiv på FL så jag kommer ihåg att kolla bloggen din :-)

Nenne sa...

Nej, Alex! du har inte tappat nåt på vägen - Dina foton är ju bara helt underbara och LO'n är så stämningsfull även för "utomstående"

Du är bäst! (jag har ju sett din nästa LO oxå i galleriet hos the Nook) Du går från klarhet till klarhet, vännen!

Kramis

UlrikaT sa...

OMG! Så vaackert! Jag älskar allt med den här LOn! :)

Lillnettan sa...

Den är ljuvlig, vännen! Tvivla inte på dig själv!

Visst kan det vara så att man känner starkt för vissa alster medan andra snarare slängs ihop lite per automatik eller för att man vill testa en viss produkt eller ett papper...och ibland blir det ju så att det är de där "andra" alstren som underligt nog går hem hos läsarna. Det betyder inte att dina älsklings-LO's är sämre - om en LO som du skapat får dig att bli lycklig varje gång du ser på den så kan den knappast vara dålig, eller hur?

ZozzosLiv sa...

En heelt makalös LO!! Såå många känslor o fint sammansatt!!Kraamar!!:-)

cia sa...

Lovely!
Skönt att vara sådär nöjd! Det ska du vara. Och efter ett uppehåll dessutom!
Vilat sig i form kallas det;-)

CillaT sa...

Helt fantastisk! Älskar färgerna och alla små fina detaljerna! Så himla läckert när du hålat pappret, det snor jag;)

Kram

Linda sa...

Färgerna är helt underbara! me like!