08 april 2009

Jag vann!!!!!

Ojojoj! Vad glad man kan bli! :-D Har skuttat okring som ett litet barn ända sen jag fick reda på att jag hade vunnit Nettans skissutmaning för mars. Jag vann den med denna:

Det är en av mina personliga favoriter hittills, så det känns lite extra kul! :-) Nu blir jag riktigt taggad för att sätta mig vid scrapbordet igen! Tyvärr så får det vänta till efter påsk för nu om nån timme ska vi åka till Karlstad. Och jag ska inte ta med mig några scrapgrejer. Har en tendens till å bli riktigt osocial när jag håller på ;-)
Och vet ni vad? Duktiga Kate har frågat om jag ville skicka in en LO till hennes nya lift-blogg! Gissa om jag blev smickrad! Så då fick det bli den här mumsiga fjärilsinvasionen ;-) Det kommer att bli JÄTTE kul att se den bli liftad av alla duktiga scrappare! Kate hälsar att det antagligen kommer att dröja till v.18 innan LOs som ska liftas börjar dyka upp på bloggen, men håll utkik vetja! För visst är det en rolig blogg-idé!
Ha nu en riktigt skön påsk allihopa!
*kramar*

19 kommentarer:

UlrikaT sa...

Grattis! Vilken härlig LO! Ska se om jag inte ska ta och lifta den här. :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Grattis igen =)..å den loen är bara såååå läcker! En MYCKET välförtjänt vinst =)... Nu ska jag kolla lift bloggen.

GLAD PÅSK!!

Kramiz Maja

cia sa...

Supergrattis igen!
OCh kul att du ska bli liftad!
*Rusar in i nya bloggen*

Pyzzlan sa...

Ett stort grattis till vinsten. Denhär LO'n får du nog vara nöjd med, den är jättefin! Nu skall jag också kika in i liftbloggen. Ha en skön påsk!

bitte71 sa...

Hej!
Din sida var en ny och mycket trevlig bekantskap - så mycket fint du har gjort! Här kommer jag definitivt att kika in fler gånger.
Den här LO:n var ju helt ljuvlig fin - så snyggt med det utklippta swirlarna!
/Marie

m sa...

Hej!
Ja kan tänka mig att det är fantastiskt bra terapi.Sitta och skapa någonting med händerna brukar alltid hjälpa. Ska bli jätteroligt och nu längtar jag bara till att få sätta igång. Kursen är inte förrän nästnästa vecka så jag går och längtar :)
Kram M

Emma sa...

Grattis, vännen!!!! :D Så kul, och så välförtjänt - din LO är så grymt läcker!!!

Glad påsk!!!
Kramar!

K8an sa...

Hejhej, Stort grattis igen :) Tack för dina fina ord om nya liftbloggen :) Ska bli kul att lifta den!

CillaT sa...

Stort grattis! Jättekul och layouten är så läcker! Härliga färger och glädjespridande.

Kram

Annica H sa...

Verkligen en underbar layout! :)
Jag är inte förvånad att du vann!
Ett stort Grattis till dig, i dubbel bemärkelse!
Kram Annica H

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ett MEGAGRATTIS till dig! Inte konstigt att du vann med den LO'n, den är så snygg och tilltalande i färger, dekos, ja hela upplägget på den! En av de snyggaste LO jag skådat, lätt!

Har du också lite scraptorka? Jag har haft det nu ett tag, så himmla tråkigt... Men igårkväll fick jag lite skaparlusta och fram tills nu har jag hunnit med hela sex kort... Jag tar igen det med råge... =)

Jättesnyga redigeringar du gjort i photoshop, ska bli kul att se de fotona bli scrappade sen! =)

Ha en trevlig påsk och hoppas att du snart får tillbaks scrapparlusten!

Kram / Angelica

ScrapFia sa...

Den LO'n var härlig - vilket charmtroll!!
Ha en härlig påsk!
Eva

Cattis sa...

Stort Grattis!! Klart du vann! Den är helt Underbar!!

Glad Påsk!

Lillnettan sa...

Hihihi det förutspådde jag för fleera veckor sen! *sträcker malligt på mig* :-D Klart att du vann tjejen! Stoora grattis och massa kramar till dig!

teres sa...

Underbar layout, förstår att den kammade hem priset :D!

Emma sa...

WOW stort grattis x2!:) Förstår att du vann, dne är supersnygg, jag älskar alla former och fjärilar!

Anna/Augusti_73 sa...

Jättefin layout - grattis!!!

Kajsan sa...

Jag kan förstå att du vann! :)
Superfin!
Åsså en masa goa detaljer med! ;)
Mvh Karin

Evelina sa...

Mmm så snygg LO! Älskar grönt!!