03 april 2009

Scraptorka

Precis, det är nog den värsta scraptorkan hittills i min (korta) scrapkarriär :-( Och nu har jag tom lite inspiration, lite idéer, ett foto jag vill scrappa och papper som matchar... men det blir inte av ändå.. suck..

Och det lilla jag gjort på sistone får jag inte visa upp här inne än. Har knåpat ihop ett bidrag till Stellas scrapjakt. En liten tavla blev det som jag tänker hänga upp på kontoret när jag börjar jobba igen ;-) Nyfiken? Eller vill du också vara med på scrapjakten? Kika in då i Stellas fina forum!

I brist på annat att visa, fortsätter jag bomba er med bilder på min söta fotomodell! Jag vet att åtminstone våra älsklingar i Karlstad uppskattar det ;-) Den första tänkte jag eventuellt scrappa som första-tanden-bild. Man ser den kika fram liiiiite här.

Den andra tycker jag är lite rolig. Hon har fortfarande inte växt ifrån sin strump-fascination :-) Hon älskar att ta av dem, fast numera gör hon det med händerna, och gör gissa vaddå? Jajamän, äter på dem! Jobbigt för då blir de ju blöta och vi måste byta strumpor, om hon överhuvudtaget får några... oftast ger jag upp och låter henne vara barfota...

Och en tredje där hon, ja, ser så där fundersam ut som bara hon kan göra. Vad tänker du på min lilla älskling? Vad är det som har lyckats fånga din fullständiga uppmärksamhet? Kan inte låta bli att undra...

Nu ska vi två gosa lite... Kram till er från oss!

6 kommentarer:

Lillnettan sa...

Hon är för ljuvligt söt! :-D Scraptorka blir det då och då, ta det lugnt bara och fortsätt scrapsurfa runt till alla fina bloggar...förr eller senare kastar sig inspirationen över dig!
Kram!

Syrran sa...

Jag vet inte hur det är i Karlstad, men i Edsvalla är det uppskattat! :) Sååå vacker! Och jag bara älskar bodyn ;)

Syrran sa...

En sak till.. va lik Erik hon är på 1an :)

K8an sa...

Hej, du som gör så underbara Layouter du har inte lust att skicka in en av dem för liftning till min nya utmaningsblogg? Hade varit jätte kul!

Cattis sa...

Så söt! Och bodyn hon har på sig....läcker!

Kram

Unknown sa...

Även i Frankrike är det uppskattat!
Hon blir bara sötare och sötare tycker jag! Kan inte vänta tills vi får träffas på riktigt.

Kram på er!