09 oktober 2009

Det här trodde ni inte, va?

Jag njööööööt faktiskt av att leka med mustiga Graphic 45 papper! O inte lite då! Njöt i massor! De är ju helt underbara! Titta! Så här blev min första layout!

Layouten är om hur mycket vi älskar att läsa för Linnea. Hon är tokig i böcker! Vi läser rätt många gånger på en dag, och varje gång känns det som att hon lär sig något nytt. Hon pekar ivrigt och ser så där underbart nöjd och stolt ut när hon pekar rätt. Eller när hon härmar djur... o inte vilka djur som helst då! Favoriter är fisk, orm, kanin, apa, tiger, ko... På senare tid börjar hon våga ge sig på klassikerna hund o katt också :-) Både jag o Erik njuter av våra lässtunder!

Närbilder då? Jorrå, här kommer dem!

Har två G45/Nook layouter till att visa för er! Har offrat en del timmar sömn för att få scrappa, men blogga/surfa har tyvärr inte funnits tid för. Mitt jobb vet ni... ja... hur ska man säga... det är fantastiskt roligt, spännande, utmanande o ja... energikrävande.. O jag kan väl lugnt erkänna att jag, om jag inte hade haft en familj att komma hem till, antagligen hade fortfarande suttit på jobbet nu...

Ooo... får inte att glömma att berätta nåt roligt! Vet ni vad jag ska göra den 24:e??? Ti-hi! Jag ska gå på Handarbetas stora scrapträff!!! :-D Min första! Skäms nästan lite för att erkänna, men jag är ganska så nervös :-) Börjar undra vad jag har gett mig in på, men om inget annat så ska det bli otroligt kul att få träffa några nyfunna scrapvänner irl! *längtar*

Nä.. nu måste jag gå o lägga mig. Igår blev det bara 4 timmars sömn. Ligger lite back där...

Stor kram på er! Och TACK! Tack för att ni lämnar så rara fotavtryck här inne! Saknar ord för att beskriva hur mycket jag uppskattar det!

Psssst! Får jag bara viska en liten sak till? Min Sassafras-layout här nere blev publicerad på Sassafras egna, fina blogg! *stolt* Hihi.. nu -> sängen!

2 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Härlig LO med mysiga foton! Gillar det du gjort med textpappret uppe i vänstra hörnet. Snyggt band också, det vita.

cia sa...

Vilken mysig! det lyser igenom hur mysigt ni har det vid era lässtunder. Härligt!