22 oktober 2009

I väntan på att kunna fortsätta koda...

...passar jag på och gör en snabb uppdatering av bloggen!

Ja, just nu handlar allt väldigt mycket om jobb. Ska inte klaga, det är kul! Men bloggen får ta stryk :-( Just nu känns det som att scrapträffen som jag skulle gå på på lördag också kommer att få ta stryk.... jag är så ledsen för det att jag inte ens orkar skriva om det :-(

Här är iaf ännu en layout gjord med Nook's oktoberkit. Eller ja, jag har lagt till några dekosar från augustikitet. Tyckte de passade fint till Graphic 45 papper....

Layouten handlar om Linnea och min pappa. Hon är alltid lite blyg när de träffas. De gör ju inte det så ofta... Men hon är så himla nyfiken på honom. Följer honom med blicken överallt, ler en massa mot honom, härmas när han hostar... ja... kärlek... :-)
Visst är den här stora tygblomman från Prima ljuvlig? Funderade på att fästa den på ett diadem och ha den i håret, men här gjorde den sig så fin :-)

Som sagt, October Afternoon journalingrutor passade fint till...

Så där ja... ibland är det skönt att det tar en liten stund att deploya applikationen...
Nu -> jobb igen!
Tack för titten!

5 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Näääää vad trist att du inte kommer på lördag =( *kramar om*
Loen är iaf superläcker!! Du e så påhittig!!

// Maja

Zarah sa...

Läcker LO!!

cia sa...

Klart bloggen får stå tillbaka, så även min, men säg inte att du inte kommer på lördag nu?!?!!?!?.-o
Inte ens en liten stund?
Man måste ju inte vara där i 12h...;-)
Kram

ZozzosLiv sa...

Åååh så trist så trist...Men nya tag brukar man säga trots att det känns tufft...
Men en jätte läcker LO har du gjort iaf...Sköt om dig nu Alex!!

Kraamar

Anonym sa...

Så himla söt layout! Kramis på dig!