06 oktober 2009

Mina sista alster för Magdas

Mitt DT-medlemskap hos Magdas blev tyvärr inte längre än så här. Jag kom liksom aldrig riktigt in i det... Min stil är inget Magdas behöver för tillfället, så det har inte känts rätt för nån av oss. Nån annan gång kanske...

Hur som helst, det har varit otroligt lärorikt att få kika in bakom kuliserna där. Wow! Ni skulle bara veta hur mycket jobb, omtanke och engagemang som ligger bakom Magdas inspirationsladdade blogg! I bakgrunden pågår det aktivitet 24/7! Tjejerna är helt fantastiska. Engagerade till 100%. Idéer avlöser varandra och ständigt pågår det diskusioner om hur man ska bli bättre och hur man ska fortsätta inspirera Magdas trogna besökare. Jag är sååå imponerad! Nu när jag vet hur mycket jobb Annette och tjejerna lägger ner på bloggen, får det mig att uppskatta den ännu mer. Den erfarenheten tackar jag för. Även om den blev lite kort :-)
Men nu ni.. nu tänkte jag bjuda er på mina sista DT-alster. Först ett litet kort. Halloween - bus eller godis - kort.

Vissa papper är verkligen som gjorda för att göra kort av. Som tex det här från American Crafts. Mer om vad jag har använt kan ni läsa här... ifall ni är intresserade så klart :-)

Sen en layout som jag verkligen njöt av att göra. Så länge sen jag lekte med Sassafras. Guuuud vad jag har saknat det!

Gillar den nya Sweet Marmalade serien. Så himla vacker! O sen så passar färgerna så bra när man har en liten dotter att scrappa om ;-) Jag har med mina gamla Vintage Yummy stickers. Passar så fint ihop!

Och till sist en närbild på söta, puffiga thickers.

Mer om materialet finns att läsa här, i mitt sista men ack så färgglada inlägg.
Nu... Nu ska jag till köket och leka med mitt nya Nook-paket. Det har hittat hem till dig! Oh-la-la! Vet inte om jag behöver säga mer än så....
Hoppas ni har det fint!
Kramar från en sömnig men väldigt scrapsugen Alex!

10 kommentarer:

Nenne sa...

Åh, nej, va trist, Magda's ska va glada att ha haft dig en stund! Jag behöver din stil iaf - så fortsätt du bara! Jag hoppas verkligen att du fortsätter med the nook-kitet då ditt gästuppdrag är slut där, det gör du va? eller?

Helt underbar LO, gillar de där bårderna och att du inte använder fotomatta - det blir läckert, jag KAN inte låta bli att använda fotomatta, tycker det blir platt annars, men det blir ju inte ditt!

Ha det bäst så länge!

Kramis

Sara sa...

Åh vilka fina alster!!
Kram

(Favvis)Maria sa...

Oh så mkt fint här var och titta på!

UlrikaT sa...

Men vilket stiligt kort!
Ja sassafras lass är ju bara helt underbar, sådana glada och friska färger!

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar verkligen din scrapstil! Fina färgkombinationer och snygga detaljer!
Har du tittat in i vår webbutik? www.ahascrapbooking.se
Ha en bra dag!
//Martha

T.W sa...

Härliga skapelser~
Såg LO'n på Sassafras' blogg precis, den är supersnygg! ^w^

Zarah sa...

Tsssk, din knäppsmula! Klart de behöver dig. Jag kommer sakna dig som attan i den där bloggen!! Tur att du har en egen. *nicka*

cia sa...

Trist att det är slut, men när du har tid att scrappa igen så kommer det ngt nytt, det tror jag säkert!

Miss Goldie sa...

Synd att du ska sluta, men om det inte känns rätt är det säkert bäst att hoppa av. Jättefina alster i alla fall! LO:n är jättehärlig!

Carina sa...

Gillar verkligen det du gör. Jag ofta väldigt "myckig" på min LOer så jag beundrar din stil