14 oktober 2009

Trygghet i ett finger

Jag var bara tvungen att göra an layout om det här. Jag undrar när vår lilla söta dotter kommer att förstå att hon faktiskt kan gå själv. Hon kan springa omkring i timmar så länge hon får hålla i ett finger. O hon håller ju knappt i det!

Hon har aldrig velat krypa, så vi har gått omkring med henne sen hon var 7 månader. Vi trodde att hon skulle börja gå själv långt innan hon fyllde ett! Men det sitter nån spärr i det söta krulliga huvudet... Hon har faktiskt gjort stora framsteg sen jag tog den här bilden! Hon har tagit några steg själv! Men än så länge verkar hon inte vara så intresserad av det... det verkar vara roligare om nån av oss springer efter henne :-)

Hmm.. har jag berättat förut hur mycket jag gillar dessa Graphic 45 papper??? :-D Oktober kitet är ljuvligt! l.j.u.v.l.i.g.t.

Suck... synd att det är mitt sista kit som DT *gråter floder*
Måste nog gå o lägga mig nu. Imorgon väntar ännu en tuff dag på jobbet. Min hjärna är mos. Eller ännu värre. Den har blivit mixad till en smoothie.
Tack för titten!

8 kommentarer:

claudia79 sa...

Wow! Så "gammaldags" och fin sida!!

Förstår att du kommer att sakna dina DT-kit från Scrapbook nook...
Känner du dig taggad för scrapmaran??? pussen & kramen

Maja Stokk / eyovine sa...

Hihi vad kul!! Vår Sam var likadan... han var 1 år 4 mån innan han vågade släppa taget. Men han klättrade uppåt i rasande fart innan =D. Super fin LO om en härlit trygghet. Den här under gillade jag också å sassafrass förstås... Å grattis... *viskar ;)*


Kramiz Maja

Zarah sa...

Åååååh vad SNYGGT!

(Favvis)Maria sa...

hihi.. så sött!

LO:en nedan är oxå superfin!

Mathilde sa...

Såååå fint! Och vad gullit :) Ett litet tryggheltsfinger, alltid skönt att ha mamma eller pappa på nära håll :)
Alltid lika roligt att titta in här, din stil är verkligen magisk!
Kram på dig!

Pyzzlan sa...

Helt ljuvlig LO! Du lyckas alltid skapa så fin stämning i dina sidor. Vår Oskar var precis lika dan gällande fingret. Det var nästan så man hade ont i fingret vissa dagar när vi varit länge ute :-) Ha en skön helg!

cia sa...

sötnosen då:-)
Hon är smart den lilla.
Min galnaA är bevis på att dte bara gör ont att gå tiidigt;-)
Jättemysig LO och perfekt med cirkeln på fotot!

Anonym sa...

Åh - så sött!!! gillar att du förtydligat rubriken med hjälp av cirkeln runt handen!!! Ha det bäst tjejen! Kram ztina