01 oktober 2009

Underbara oktober!

Ok... jag börjar få lite panik när jag tänker på Oktober kitet som nu är på väg till mig... Titta så vackert!!! Hur i hela världen ska jag kunna göra det rättvisa???

Jag blir mållös när jag tittar på de här bilderna. Såååå fint! Men inte riktigt den typen av papper jag brukar scrappa med. Men, men.. visst är det härligt med utmaningar? ;-)

Hoppas, hoppas, hoppas att det hittar hem till mig innan helgen så vi kan känna lite på varann.. se varann i ögonen... bli vänner... o sen.. sen ska jag sätta saxen i det *mwoahaha*

Vill du också leka med dessa fantastiska papper och dekorationer? Kika in här då!

5 kommentarer:

Linda sa...

Du är ju ett riksproffs!
Tänk bara på hur det skulle bli om en nybörjare som jag satte saxen i allt det där! =)
MVH Linda G

Mathilde sa...

Klart du kommer kunna göra det rättvisa. Jag skulle snarare vända på det. Börjar helt ärligt undra om det finns papper och kit som kan göra dig rättvisa!
Ska blir så roligt att se vad du hittar på med de här papprena.
Kram på dig vännen!

Malin/malwa sa...

Mmmm, ser härligt ut! :)

Nenne sa...

haha! Känner jag dig rätt så har du redan stora planer för det där stackars kitet!! *asg*

Det är ögongodis, så sant, men jag förstår din känsla, inte riktigt min stil heller men rött o blått är ju "mina" färger just nu så det kommer nog funka!

Hoppas det kommer idag till dig så du kan inspirera mig innan jag får det!! ;D

Ha en underbar helg, vännen! Kramis

Lillnettan sa...

Det kommer gå toppen tjejen! Massa Graphic 45 tror jag...man kan alltid figurklippa och använda delar av svåra papper, så där som du är så bra på! Och liite ångest är nog bra (säger hon som har halvpanik inför varje alster som hon skapar på beställning, haha) för då skärper kreativiteten till sig. :-D
Kraaam!