26 oktober 2009

God morgon!

Bortser man från regnet där ute, så är det visst en riktigt god morgon :-)

Igår började Linnea äntligen att gå själv. På riktigt! Hon bara gick o gick o gick... Tom välling ville hon dricka själv i farten. Det var så underbart att se hennes glädje! Hon var så nöjd! Natten var också toppen. Hon var väl så utmattad, lilla sötnos... Så imorse vaknade jag hyfsat utvilad, åt frukost tillsammans med min lilla familj, tog på mig en sköööön höstklänning för att pigga upp det gråa vädret... o nu sitter jag här o dricker dagens första kopp kaffe, lyssnar på Tomas Andersson Wij o försöker lägga upp dagen... en liten blogguppdatering hinner jag nog få med ;-)

Har äntligen scrappat lite för Brunkullan igen. Guuuud så mycket fint tjejerna har laddat butiken med! *dreglar* O mycket mer är på väg! Mitt paket innehöll läckra jul/vinter papper från BoBunny. Så ja - äääääntligen fick jag scrappat lillskruttans julkort... fjolårets då så klart :-D Nästan lite pinsamt, men jag började faktiskt scrappa efter årsskiftet ;-)

Så här blev layouten iaf:

Visst var hon söt, min lilla tomte. Ni ska bara veta hur många kort man fick knäppa för att få till det här! O jag som absolut inte skulle bli en sån mamma som skickar julkort med sitt stackars tomtebarn till släkt o vänner.. haha.. Det fick jag äta upp redan första året :-D

Lite detaljbilder:

Älskar det här alfabetet från Pink Paislee! Läckert, läckert, läckert... Jag har använt medföljande swirls som "j" o "l". Gillar hur det blev...
Mer om allt jag har använt finns att läsa i Brunisens blogg!
Nä.. nu kanske arbetsdagen ska dra igång på riktigt. En ny vecka... hoppas den blir bra!
Hörs snart igen! Har en riktig egotripp-layout att blogga :-)

5 kommentarer:

Carin sa...

Hej Alex! Vilken underbar jul-LO! :D Och så fiffigt att använda swirlsen till cOOla bokstäver! :) Och såklart är ju lilla Linnéa supersöt även som tomtenissa! :) Alltid lika inspirerande att kika in här! Ha en fin dag imorgon! Kram!

bitte71 sa...

WOW så snyggt - vad häftigt det blev att använda swirlsen som j och l! Hur coolt som helst!
Kram Marie

CillaT sa...

Ja oj så läckert det blev med swirlarna i jul=) Hela layouten är fantastisk!

Kram

Zarah sa...

Helt underbar!

cia sa...

Helt underbar jul-LO!
Riktigt krispig och underbar!

Vad skönt att hon har friheten och går nu..
Heja:-)