23 juli 2009

Små fötter / Little feet

Finns det nåt sötare? Ok, ok.. jag vet.. jag säger så om Linneas leende, hennes ögon, hennes lockar.. men ändå ;-)
Is there anything cuter? Ok, ok.. I know.. I say that about Linneas smile, her eyes, her curls... but stil ;-)

Det var rätt länge sen jag tog de här bilderna. Jag la henne i sängen, gick på toa och när jag kom tillbaka låg hon så här. Softandes med fötterna uppe i luften. Paparazzi-morsa som jag är, var jag tvungen att knäppa några bilder.
It's a while ago I took these pictures. I put her in her bed, went to the bathroom and when I came back I found her lying this way. Chilling with her feet up in the air. Since I am a true paparazzi-mum, I just had to take some pictures.

Den här layouten gjorde jag till Magdas med söta 3 Bugs in a Rug papper. Papper man blir glad av! :-)
I've made this layout for Magdas. I have used cute 3 Bugs in a Rug papers. Papers that make you smile! :-)

Många brads o knappar har gått åt!
I've used up a lot of brads and buttons for this one!

Hoppas ni gillar den! Mer om layouten och vad jag har använt för nåt kan ni läsa inne i Magdas blogg.
Hope you like it!

Som ni märker så har jag tänkt börja översätta mitt svammel till engelska :-) Det beror på mitt Nook - äventyr! Det har äntligen börjat! *glad* Jag kommer att få mitt första DT-paket väldigt, väldigt snart! Weeeee! O har ni sett då vilket paket det blir??? Kolla in det här! Mums!!! Lääängtar efter att få klappa de där OA papprena! O om du ännu inte har tagit del av den underbara Nook-världen, gör det! Kika in i forumet o chatta lite med oss andra! Jag lovar dig, du kommer att bli fast! ;-) Tjejerna där är helt underbara!
As you can see, I will try to translate my gibberish to english in the future:-) That's because my great Nook-adventure has started! *happy* I will receive my first DT-kit very, very soon! Have you seen the August kit yet??? Check it out here! Yummy!!! Can't wait to get my hands on those gorgeous OA papers! And if you still didn't get in on the beautiful world of The Nook, you just have to! Check out the message board and chat with us! I promisse you, you'll get stuck! ;-) The Nook girlies are just sooo wonderful!

Tack för titten och för alla rara kommentarer ni alltid lämnar efter er! Ni får mig att le!
Thanks for stopping by and for the sweet comments you are leaving behind you! You make me smile!

9 kommentarer:

Karin sa...

Vilken underbar layout! Vrålgillar trädet,det var ju bara sååå coolt! HImla sött foto oxå på din lilla prinsessa =)
kram kram!

Pyzzlan sa...

Åh vad gulligt! Jag är svag för söta små fötter :-) Roliga dekorationer på LO'n, inte de "vanliga" blommorna man brukar se. Kikade på paketet från Nook. Mmmm... Dedär OA pappren ser helt underbara ut. Ha det gott!

Natasha Ehrndal sa...

Va jag älskar de där små fötterna! :) Har fullt upp idag, imorn bär det av till Öland.
puss

UlrikaT sa...

Så mycket läckert du har gjort sedan sist jag var här!
Så roliga foton, härligt träd och så fina blommor!
Jag har något till dig i min blogg. :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så läcker LO! Du är verkligen en papparazzi-mamma (och en scrapparazzi...) som får till de mest underbara fotona!

Och de andra Lo'erna om mannen din och den färgglada på lillskruttan är också helt underbara!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst snäckan!
Kram /Angelica

bitte71 sa...

Jag älsar verkligen trädet och alla snygga detaljer! Och det finns väl inget ljuvligare än små små fötter!
Kram M

ZozzosLiv sa...

Woow tjejn vilken HÄRLIG LO!!Såå himla underbart med ett läckert upplägg!!Kraamar

Nenne sa...

Ja! Gillar verkligen det här tjejen! du plussar på dina härliga utklippta grejer med blommor o knappar!! Fiiint :D

Längtar efter att få se vad du gör med TheNook-paketen, augustikitet är SÅÅÅ späckat!!

Kramis
/Nenne

Bettan sa...

Underbart färgglad och härlig layout som alltid :-)