19 juli 2009

vacker.

Det här kortet på Linnea har jag länge velat scrappa, men det har helt enkelt inte klickat. Till slut så gjorde det det! Det som krävdes var dessa vackra papper från Paper Trunk :-)

Visst är färgerna härliga? Och de passar så fint till lilltjejens body! ;-)

Vet inte hur det är med er, men det här måste vara den största blomman jag någonsin har sett! Först tyckte jag att den såg ut som nåt som skulle kunna äta upp mig medan jag sov, men ju mer jag kände på den desto mer gillade jag den :-) Jag höll resten av layouten relativt enkel eftersom monsterblomman krävde sin plats. Och jag som ännu inte är van vid blommor, måste bara ge den det den vill ha!

Har skurit smala längder av ett papper och gjort några hål i dem. En liten matchande knapp och grönt organsaband passade fint till i mina hål.

En närbild på rubriken, bara för att det är kul ;-)

Igår kväll när jag gjorde klart den här, ville jag inte sluta! Ville med en gång ta och börja på nåt nytt! Så har jag inte känt på länge! Sååå kul! Tror faktiskt att jag ska gå och scrappa nu... måste nog hålla den här lågan vid liv nu tills den har blivit tillräckligt stark för att klara sig själv ett tag...
Vill ni veta mer om vad jag har använt för nåt, kan ni kika in i Brunkullans blogg.
Kram på er!

10 kommentarer:

Lillnettan sa...

Jättevacker tjejen! Så underbart att scrapsuget har börjat igen...scrappa sånt som känns skoj så kommer lågan nog att växa av sig själv!

Kraaaam!

Cattis sa...

Snyyggt!! =) Det var en rejäl blomma, men jag kanske har sett större. Såg några hemma hos min vän Jomma, och dom var stoora!
Och fjärilen där nere blev jag sugen på! Vill också ha en sån! Läcker!

Kramar/Cattis

Natasha Ehrndal sa...

Underbar!! Sååå fin :) puss

Sara sa...

Jätte snygg!!
Kram

Mathilde sa...

Skönt vara inne i skapar-flow :) Och bra för oss alla, all inspiration vi får! :D

Supersnygg LO! Färgerna är verkligen tok-snygga!

Kram

Karin sa...

*fniss* jaaa du, det var verkligen en STOR blomma.. läskigt å bli uppäten av den.. hua.. hihi.. Men den passade ju otroligt bra på denna underbara LO! Hoppas du limmade fast den BRA så att den inte smiter.. hihihi..
massa kramar..
ps, du har ett par saker att hämta i min blogg..
kram

cia sa...

Haha, en monsterblomma:-D
Du som avskydde stora blommor???

Håller med om att papperen matchar bodyn urbra. Så snyggt det blev!
Scrappa vidare medan du har flyt;-)

ZozzosLiv sa...

Jättefin LO!!:-) Kraam

Miss Goldie sa...

Jättefin och välmatchad LO! Jag har också de där blommorna och de är verkligen stora. Jag har haft dem en evighet och faktiskt använde jag en av dem för första gången för nån dag sen! Men jag har inte hunnit blogga den LO:n ännu. Ha det bra!

UlrikaT sa...

Du har blivit en riktig blommscrappare ser jag! :) Snygg LO med roliga detaljer!
Så kul att scrappemojon har kommit tillbaks, jag får hoppas att den smittar av på mig. :)