16 juli 2009

Underbara dagar!

Åh så underbart jag har haft det i några dagar! Vi har haft finbesök! Min syster och hennes mysiga familj har varit hos oss! *lycklig*

Syrran o jag har varit på Brittans konsert! Hihi! Den var rätt dålig och tom syrran som är Brittans största fan höll på att somna ett tag :-) Men ändå.. ack så roligt vi har haft det! Först åt vi middag och pratade en massa.. ni vet, systrar emellan ;-) Det behövde jag! Sen skrek vi och dansade och hoppade... hon sjöng med i varenda låt.. jag kunde tyvärr inga texter.. Britney brukar väl inte vara det jag lyssnar på när jag väl lyssnar på nåt.. Men det gjorde inget. På vägen hem kom vi fram till att - nej, konserten får fasen inte mer än en 2:a av oss! Men vi kom fram till det glada och fulla av skratt! Fick undvika all ögonkontakt när vi kom in i lägenheten för att inte bryta ihop och väcka våra småttingar :-)

Sen blev det några mysiga promenader och en dag på Skansen. Det var en av de underbaraste dagarna den här sommaren! Vad kul det är att vara på Skansen när man har barn! Dubbelt så kul! Vi hade med oss filtar och när våra ben blev trötta av att gå runt, fick vi sitta ner och fika i solen. Den här bilden på min vackra syster blev tagen just då:

Visst är hon fiiiiiiiiin? Jag har lekt lite i Photoshop för att skapa en drömlik känsla. För det är hon - vacker som en dröm!

Tack syrran för det underbara besöket! Puss o kram på dig och din fina familj!

Nu ska jag gå och scrappa lite! Har saknat det nåt otroligt! Men nu ni, nu tänker jag inte gå och lägga mig innan jag har lyckats få ihop nåt. Tänkte altra en liten fjäril... Hoppas jag kan visa upp den för er imorgon! Imorgon ja.. då tänker jag banne mig ta mig tid för en bloggrunda! Saknar er mina bloggkompisar! Hoppas att ni inte har gett upp mig än ;-)

Kraaaaaam!

4 kommentarer:

Syrran sa...

Världens bästa Stockholmsresa.. så bra att t.o.m anti-Stockholm-Christer hade lust att flytta dit :) Älskar er mest! Tack för den underbara tiden.. och som sagt.. pax för lite plats till friggeboden! puss puss

Maja Stokk / eyovine sa...

Härligt det låter =).. å jag har inte gett upp dig heller ;)
Själv befinner jag mig hos mina föräldrar i Norrbotten.. å har snart inte scrappat på en vecka!!! Har sån scrapabstinens så det finns inte!!! Men fick ju scrappa mycket när cattis var hos mig, så de är de alstren jag bloggat under denna vecka... Men i morgon bär det av hemåt igen...

Kramen Maja

Sara sa...

Man blir alldeles lycklig själv när man läser om er!!
Kram

Lillnettan sa...

Ni är så söta båda två! Gullig fjäril du gjort förresten, välgjord och fantasirik som alltid. Kraaaam!