07 juli 2009

Yay - en ny layout! :-)

Jag fick ett nytt DT-paket från Brunkullan. Det var precis vad jag behövde för att kickas igång igen! :-D Har ääääntligen gjort en ny layout! Tjohooo! O vad bra det kändes! Puh! *lättad*
Man kan säga att jag har scrappat lite miljövänligare än vanligt. För visste ni att papprena från Paper Trunk görs av återvunnet papper??? Hade inte jag nån aning om! Men hör ni - de är ljuuuvliga! Vilka härliga färger! Titta!

De gröna swirlsen runt fotot har jag klippt ut från ett av papprena. Bara två mönsterpapper har gått åt. Men på nåt sätt känns det som fler... Få saker som slår vackra baksidor ;-) För första gången har jag använt nåt från Clear Scraps. En liten tag fick vara med. Ska nog köpa lite alkohol inks så att jag kan leka lite mer med såna (har 3 till från DT-paketet). Kunde bara inte hålla mig! Så denna skrev jag journalig på med en guldpenna. Tycker om effekten...

Vet ni, det här måste väl ändå vara min nya personliga rekord i antal blommor på en layout! Börjar gilla det... ;-)

Chipboardramen har jag målat vitt och sen chalkat med lime. Gillar chipboardramar...

Layouten handlar förresten om hur underbart det är att se Linnea glad. Hon visar det med hela kroppen. Viftar med både armar och ben. Men framförallt så tjuter hon av lycka! Älskar hennes små lyckotjut! :-) Går inte att beskriva hur bra det kändes att få ihop denna! Är barnsligt lycklig nu :-)

Hoppas att ni gillar den! Kika in i Brunkullans blogg om ni undrar vad papprena heter o så...'

Stor kram från mig!
Tack för att ni finns där ute o gör mig glad! :-D

13 kommentarer:

Loreleii sa...

En Lo man blir riktigt riktigt glad av! Härliga färger!

cia sa...

Härligt!
Kan riktigt höra hennes tjut:-)
Skönt att komma igång igen!

Nenne sa...

Åh, va läcker - så mycket färg! Fint :D gillar verkligen journaling-tagen och chipboardramen, för att inte tala om lillans härliga stil!

Tack för dina kommentarer oxå, gumman - KRAM
/Nenneå

Nenne sa...

Hahaha! Nenneå blev det för att lillkillen la en boll på tangentbordet precis när jag klickade "skicka"

Så kan det gå (tror att han vill ha min uppmärksamhet!) *skratt*

Pyzzlan sa...

Man blir ju bara glad av att se denhär LO'n. Helt underbara papper och bra upplägg. Du har byggt upp sidan just så att alla mönster och färger kommer till sin rätt. Snyggt!

Anonym sa...

Vilka härliga färger, man blir så glad :-D Älskar prickiga papper och detta här var riktigt snyggt!

Maja Stokk / eyovine sa...

WOW!!! *me like* Så läckra papper... nu kliar det i köpfingret ;D... Så roligt att du scrappat igen... saknat dina alster juh!!! Helt underbart kort på lilltjejejn.

Kramiz Maja

Sara sa...

Jätte härlig lo! Man spritter i hela kroppen själv!! :)

ZozzosLiv sa...

Finally something new...Jag har saknat dig tjejen!! Dina spralligt underbara alster som har såå mkt känslor i sig...Du scrappar med hjärtat till fullo därför blir det sååå perfekt!!KRAAMAR om dig tjejen...Väntar med spänning till nästa uppdatering...

UlrikaT sa...

Vilka härliga färger, en riktig karamell till LO! Stiligt med swirlsen runt fotot! :)

Linda - www.knorrigt.com sa...

Vilken superhärlig layout! :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow! Sååå himla läcker LO tjejen! Färgglad och behaglig, får mig att le från ena örat till det andra!

Och inte nog med det, dina senaste skapelser (sen sist jag var här inom) är ju helt underbara! Små konstverk allihopa!

Och vad skönt att höra (läsa) dig gnälla lite - du är väl ändå inte mer än en människa va? Sådär låter det nog i var och varannan familj. Du analyserar dig själv för mycket tjejen. Du duger som du är och du verkar vara en fantastisk kvinna, mamma, vän och scrappare! Sådetså!

Hoppas annars att allt är bra med er!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Monika sa...

Så snyggt! Gillar hur du gjort med texten.