20 februari 2009

Äntligen lite nytt

Det har varit scrapvila här hemma. Jag har försökt att sova när Linnea sover istället. Men nu kunde jag inte hålla mig längre. Fick scrappa av mig lite... :-)

Älskar verkligen när jag lyckas hitta papper som matchar fotot så här fint. Det är serien My Mind's Eye, 29th Street Market - Princess. Den fina journaling rutan är från serien Girly Girl. Så himla söt! Sen gick jag lite vilt på LO:n med pennan och duttade små svarta prickar lite här och där.. svårt att sluta när man väl börjat :-) Fick även använda min nya stans som jag köpt på Panduro när jag skulle göra dopinbjudningskort. Ska nog köpa fler stansar!

Här kommer lite närbilder.

Det var på håret jag lyckades träffa lilla hörnet med häftapparaten! Puh! Lättad jag blev! Men vi kan säga att det var preciiiiis så jag ville ha det ;-)

Tack för titten!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker Lo, tycker oxå du lyckats bra med pappersvalet. Det kan vara svårt ibland.

Lycka till i utmaningen =)

Miss Goldie sa...

Härligt med så många olika papper och fina färger. Du är sååå duktig på detaljer!

ZozzosLiv sa...

Härlig LO. Jätte underbara detaljer. Upplägget är jätte fint gjort!!Jaa bra jibbt tjejjen!!:-) Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Ja vad säger man... int kan man tro att du nyligt börjat scrappa! Du råkkar tjejen! Så snyggt med pappren, dekorationer å allt. Gillar hur du gått lös med den svarta pennan =)

Kramiz Maja

cia sa...

En ny jättehärlig LO!
Snyggt jobbat!

Jag ser inget fel, men OM du skulle vilja rama in foto mer, men inte ha ngn fotomatta så kunde ett fotohörn tex uppe till höger på fotot funka:-)

*Lägger till i inspirationsmappen:-)*

cia sa...

Ja gör ett i papper vet ja!
Så passar det ju absolut in i stilen också!