02 februari 2009

Mitt bidrag till Allt om Scrap

Nu är tävlingen över och vinnaren korad, så nu får jag äntligen visa mitt fina bidrag. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, älskar jag bara den här LO:n! Vet inte varför... Kanske för att mina älsklingar ser så mysiga ut på det kortet :-)

De små bokstäverna är klippt dymoband. Eftersom jag inte äger några små svarta bokstäver, har jag funderat på om det skulle bli snyggt att göra så här. Såg sen inne hos Miss Goldie att det visst kunde bli riktigt fint :-) Det kommer jag nog använda igen...

De små fjärilarna kommer faktiskt från ett örhänge fyndade på rean. Det gäller att ha med sig sina scrapglasögon när man är ute på barnvagnspromenader.

Blomman har även fått en liten bit av en IKEA gardin på sig. Samma gardin hamnade även uppe vid journalingrutan. Där har jag häftat fast den.

Så där då... Nu ska jag ta hand om en gråtande Linnea...

Tack för titten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Supersöt LO, det där med örhänge på rea ska jag lägga på minnet =)

Miss Goldie sa...

Åååh, vilken mysig LO! Och vilka fina detaljer! Kul att jag kunde inspirera dig att använda Dymobokstäverna :-)

Maja Stokk / eyovine sa...

Förstår att du älskar den... underbart foto, välkomponerad Lo, snygga detaljer... gjord med kärlek ;-).. den bara utstrålar harmoni.

Kramiz Maja

Bettan sa...

Denna Lo är kanonfin. Håller fullständigt med Eyovine här ovanför :-)