25 februari 2009

Jag hinner inte med nånting...

...och åndå gör jag ingenting!

Hur går det ihop?

Skulle vilja scrappa lite. Skulle behöva städa. Skulle vilja planera Linneas dop. Jag vill lägga ner lite mer tid på detaljer kring dopet. Fina detaljer kommer folk ihåg...

Istället sitter jag nu med tandborsten i munnen vid datorn. Passar på och slänger iväg några ord innan jag går ut med lilltjejen. Vi ska på promenad så hon får sova lite innan hon ska träffa läkaren. 6 månaders kontroll + vaccin. Hoppas vi slipper feber den här gången...

Ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu! Min rygg, mina armar och mina axlar säger mig att hon har fortsatt att gå upp väldigt bra.

Hoppas jag kan visa upp nåt fint för er snart! Jobbar med min lilla systers utmaning.. 5-10 minuter om dan, men ändå.. det är ungefär det jag lyckas få till... :-)

Ha det bra du som läser!

5 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

En pippi...;-) Nee vet du ska jag va ärlig så vet jag faktist inte...Jag fick en godispåse en gång där den där pippin fanns med...Jag fick påsen för att jag vann en utmaning på scrapträffen som vi varpå sist...;-) Hoppas du hinner scrappa snart!!Kram

cia sa...

HEj hej
En överraskning i min blogg;-)

Vi funderar också på namnfest. Känns som om tiden rinner iväg och han blir gammal innan det blir av, men det får vara så.

cia sa...

Haha, har du redan valt papper till LO'n om dopet, eller?
Riktigt scrapskadad:-D

Uj 50-60 pers.
Det orkar vi inte med;-)
Satsar på ca 20:-D

cia sa...

Haha, har du redan valt papper till LO'n om dopet, eller?
Riktigt scrapskadad:-D

Uj 50-60 pers.
Det orkar vi inte med;-)
Satsar på ca 20:-D

cia sa...

När blir det av?
Känns som om det är lite sent redan så vi väntar nog till maj-juni så vi kan vara ute...