08 februari 2009

En LO till Allt om Scrap's bloggparty

I fall ni har missat det så pågår det just nu bloggparty hos Allt om Scrap. En massa utmaningar på gång! De här bilderna på Linnea hade jag först tänkt scrappa till Eyovines rosa utmaning, men de enda rosa papper jag hade hemma var inte rosa nog. En del av utmaningen var nämligen inget vitt och inget svart alls på LO:n. Mina papper hade vitt i sig så de dög inte. Eyovine är hård hon ;-)

Istället hakade jag på Silwerstars utmaning om att utmana sig själv. Riktigt roligt var det faktiskt! Att scrappa rosa är en liten utmaning i sig för mig. Sen så sa jag till mig själv - absolut ingen chalk och inga brads. Jag skulle också testa att riva och krulla papper. Men största utmaningen var att använda sig av stora och flera blommor. Dekorationerna ska dominera lite mer än vad de brukar göra i mina LO:s. Sen så skulle jag vara lite modigare. I vanliga fall brukar jag vänta med att börja limma tills jag har allting klart framför mig. Den här gången var det lite mer i stilen - en blomma färdig, på med den! Så här blev resultatet.

Och så en närbild på mina lager-på-lager-blommor.

Det var rätt skoj att göra den här LO:n och resultatet blev inte så tokigt heller :-) Kommer nog "våga" lite mer i fortsättningen också...

Tack för titten!

7 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Åååh, det här är nog din bästa LO hittills! Jag älskar de där blommorna, såna måste jag prova på att göra nån gång också!

Bettan sa...

Den var jättefin! Tycker det är så fint med dessa blommor men får aldrig till det själv :-)

Pyzzlan sa...

Det skulle nog vara en utmaning för mig med att scrappa i rosa. Tycker du har lyckats jättebra och blommorna är bara för härliga!

Maja Stokk / eyovine sa...

Sååååå himla fiiin!!! VÅGA MERA!!! Go girl!! Så du tycker jag är hård =D...

kramiz

Karin sa...

Åh den är jättejättefin! =)

Kram!!

Miss Goldie sa...

Tack för din snälla kommentar i min blogg! Jag blir sååå glad att höra såna fina ord! Vet du, det är mest Thickers-alfabeten jag använt. Min Silhouette har stått stilla ganska länge nu, jag borde verkligen börja använda den lite flitigare... Men det trista med den är att man inte kan skära i tjockare material än vanlig cardstock. Jag tycker det är så snyggt med tredimensionella bokstäver som står upp lite grann. Det rosa glittriga alfabetet är från Doodlebug.

Anonym sa...

Helt underbar!!!

Älskar den =)