08 juni 2009

En hög med kort

Hej alla glada! Vet ni hur bra ni får mig att må med era rara kommentarer??? Tack för alla grattisar! Lite roligt att ni säger att ni inte alls är förvånade över att jag har lyckats få ett DT-uppdrag! Själv har jag fortfarande inte fattat att allt det här verkligen händer mig! Vem kunde ha trott nåt sånt för knappa 5 månader sen när jag för första gången gjorde en (ganska så misslyckad) scrap-beställning :-) Är lite nervös inför uppdraget! Hoppas, hoppas, hoppas att jag ska göra mina nya DT-mammor på Brunkullan nöjda! :-)

Äntligen har mina KAOS-award nått sina brevlådor! Så nu kan jag visa upp dem för er. Denna gjorde jag först:

Sen gjorde jag två stycken i liknande stil. Passade på och gjorde dem till en utmaning på The Nook där man skulle göra 3 kort av samma papper. Det 3:e blev jag inte alls nöjd med så det har jag redan plockat isär :-)

Det var jättesvårt att välja vem som skulle få vilket, så jag fick lotta :-)

Sen så blev det ett till kort till The Nook. Vi skulle göra ett kort på temat "Bra jobbat!" som vi sen skulle skicka till nån av de andra tjejerna som vi tycker har gjort det bra ifrån sig i tävlingen. Lite rolig idé.. Alltid kul att sprida scrap-kärlek! ;-)

Har inte postat det än, men det ska jag nog göra idag... Tror att jag har bestämt mig vem som ska få det. Helt omöjligt med så många talangfulla tjejer!

Och på tal om The Nook.. hihi.. vet ni vad? Jag har tagit mig till finalen! :-D Är överlycklig! Men det är dock inte min käre man ;-)
Kram på er alla!

9 kommentarer:

Cattis sa...

Du kommer fixa det galant och dom kommer va supernöjd med dig!! =D Du behöver inte oroa dig!

Och fina KAOS kort...har också skickat iväg mina, men vet ej om dom fått dom än...

Kramis!

Zarah sa...

GRATTIS till finalplatsen - du är suverän, så det är inte det minsta konstigt. Men jag förstår att du är GLAD!! :D

Korten är urfina. :)

Karin sa...

Stort GRATTIS till finalplatsen! Sååå kul! Du är verkligen jätteduktig! Så himla skoj att följa din utveckling, för snabbt går det ;)
Jättefina Kaos:ar du har gjort..
Hoppas du får en härlig vecka,
många kramar! =)

cia sa...

Jättegrattis till finalplatsen!
Maken får ju ställa up nu för tusan;-)

Claudia79 sa...

Såååå kul gumman att det går så bra för dig!!!! Du är så duktig och du är värd varenda smula av allt som händer i ditt scrapliv just nu! Stor kram!!

Claudia79 sa...

Såååå kul gumman att det går så bra för dig!!!! Du är så duktig och du är värd varenda smula av allt som händer i ditt scrapliv just nu! Stor kram!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh så skoj, du är otroligt begåvad!! Du kommer att klara dina uppdrag med bravur och de är lyckliga som får alster skapade av dig! Lycka till i nook finalen! Du vet väl att det är en scrapmara i sommar hos Scrapgalen, vore skoj om du kunde komma! Kramar!

UlrikaT sa...

Grattis till finalplatsen! Jag är inte förvånad över att du gick vidare för du är ju bara så otroligt duktig scrappare!
Fina Kaos kort också! :)
Många kramar :)

Gunsan sa...

Vad mycket fint jag hittar här:-) Får gratulera till ditt uppdrag hos Brunkullan och till din finalplats i Nook.