06 juni 2009

Pssssst! Titta hitåt!

!!! Kolla här då !!!

Kan ni fatta? Dör snart så glad jag är!
Vilken ära! Brunkullan verkar ha ett riktigt härligt DT-gäng, och det är både otroligt smickrande och fantastiskt roligt att få bli en del av det!

Ser redan fram emot mitt första DT-paket! Kan inte bli annat än läckert när det kommer därifrån! :-)

Vilket sätt att börja helgen på! Kommer sväva bland moln i några dagar nu... eller, sa jag dagar? Jag menar veckor! Eller, sa jag veckor? Jag menar självklart månader! Eller... ja.. ni fattar ;-)

Kram på er alla glada!

21 kommentarer:

Emma sa...

Aaaaaa!! Grattis massor vännen!! Klart du fick det, du är ju bara så bäst!
Och lyckliga Brunkullan, då, vilket kap de gjort :)

Ser sååååå mycket fram emot dina DT-alster :)

Kramarna!!

Lillnettan sa...

*fnissar* Ja men det var väl ändå bara en tidsfråga eller!? :D :D :D GRATTIS!

Anonym sa...

STORT GRATTIS!!! :D Fy bubblan vad kul!! :D

UlrikaT sa...

Grattis!! Kul att se vad du kommer att göra som DT! :)

Anonym sa...

STORT GRATTIS!!! Du kommer göra succé! F*n vad glad jag är för din skull =) Och tusen tack för KAOS-kortet, det är sååå fint!

Anonym sa...

Superstort GRATTIS!!! Förstår att du svävar på moln!!! Ha en fortsatt bra helg... Kram ztina

Anonym sa...

Stort grattis!! Vad kul! Ska bli spännande och se vad du pysslar fram för något.

Maja Stokk / eyovine sa...

Stort Grattis!! Är inte ett dugg förvånad... å väldas glad för din skull!!
Hade bra gärna velat he den dt platsen jag å... men missar man ansökningstiden så blir det lite svårt =D... Ska iaf bli väldans roligt att få se vad du skapar för dom..

Kramar i massor vännen!!

Maja

Karin sa...

Åh, Grattis Alex! Skall bli kul å se vad du hittar på!
kram kram!

bitte71 sa...

Du, jag är inte det MINSTA förvånad - för jag visste att det bara var en tidsfråga! (Måste nog vara rekord från "Scrapdebut" till "DT-uppdrag"!!!) Iaf:
STORT GRATTIS!!!!!!
Kramen!

ZozzosLiv sa...

GRATTIS vännen till 1000fallt!!!DET är DU värd!!Verkligen!!För du råkkar ju!!För hur i vidaste världen kan någon bli såå duktig som du är på att scrappa på så kort tid??:-O Helt ofattbart!!You are made for scrapping!!:-) O såå många fina alster har du gjort som jag inte ens har hunnit kommentera...
Än n gång...Du är värd en DT plats!!!:-)

Kraamar

Unknown sa...

Säger Grattis här också!!! Så himla roligt för dig - och vilken tur Brunkullan har som får dig!

Hihi, ja, jag undrade också om jag verkligen skulle hoppa på fler tävlingar just nu. Gästar the Nook den här månaden + mitt DT-uppdrag hos Inkywings - verkligen fullt upp! Men jag tror inte jag går vidare i Nook-tävlingen, ligger alldeles för långt bak i poängen, så jag tänkte att det skulle gå ihop ändå ;)

CillaT sa...

Å vad roligt, vad glad jag blir för din skull! STORT grattis=D

Kram

Kattta / Brunkullan sa...

Jättemassvis med Grattis!
Och välkommen till oss :)

Zarah sa...

GRATTIS!!!
Det är ett kanonställe att jobba för - och du får supermysiga kollegor såväl som chefer. Du kommer att trivas så bra SÅ - och grattis till DEM som norpat dig med! :D

teres sa...

Stort Grattis, det var ju inte svårt att räkna ut att du snart skulle knipa ett DT-uppdrag någonstans, o grattis till Brunkullan :)!

cia sa...

Jättegrattis!
Hoppas på fler snygga alster med lite utmanande paket;-)

Men du, nu måste du ju fortsätta mer än bara några månader;-)
Läge för en maskin kanske??:-D

Maz sa...

Va?? Det här är ju helt galet! Hur har jag missat din blogg?? Tur att jag ramlade in här nu i alla fall då, så fick jag ju både se en massa inspirerande alster och hann säga GRATTIS!

Nenne sa...

Grattis Alex!! Åh, va kul för dig och för dem!! (har inte hört talas om *Brunkullan tidigare men förstår att jag måste hålla koll där också nu! :P)

Grattis igen och storkram!

/Nenne

Cattis sa...

Men stoooort grattis!!!! Det är du värd! Vad roligt! =D

Ewonne sa...

Har följt din blogg ett tag nu och jag kan inte påstå att jag är speciellt förvånad över att du fick DT-platsen, du är hur duktig som helst! Stort Grattis!!!