15 juni 2009

Ok... Alla ni som kikar in här - nyp mig! Snälla!

Jag tror att jag drömmer... Det är inte klokt det här! Lyssna här då!

Dagen började med ett mail från Magdas Annette. Mitt gäst-DT-uppdrag har lett till nåt ännu häftigare! Jag har nämligen blivit en permanent designer för Magdas! Jepp, ni hörde rätt! Jag = DT-medlem hos Magdas! Jag vet att det låter overkligt, men jag lovar - det är sant! Kolla här om ni inte tror mig! :-D

Sen så kom Nooks resultatlista äntligen upp! Vet ni vad? Jag kom 2:a!!!! Av alla superduktiga, megahäftiga tjejer som har varit med, kom jag 2:a!!! Jag vet - helt sanslöst! Tack alla ni som har hållit tummar och tår! Det har hjälpt! Så nu får jag gästa The Nook i hela 3 månader! Nähä, tror ni mig inte? Kolla här då!

Och om inte allt det där var tillräckligt, så kommer det mer! Igår var jag med i tidningen Allt om Scrap. Har helt glömt bort det, så det kom som en överraskning! En otroligt trevlig och smickrande sådan! Det är sötaste Lillnettan som har valt att intervjua mig! Och om det nu börjar bli alldeles för mycket för att vara sant, så kan ni faktiskt gå in här och se att jag inte hittar på! Eller, gör det oavsett! Finns fler tjejer än mig att läsa om! I fall ni har tröttnat på mitt (fula) nylle, vilket jag iofs skulle kunna förstå.... ;-)

Och sist men inte minst - idag damp en ny uuuunderbar KAOS-award i min brevlåda! Från en av mina scrapidoler, EmmLa! Blev alldeles rörd och varm om hjärtat! Och om ni inte tror mig om det heller, så får ni komma tillbaka imorgon för då ska jag nämligen fota och blogga den! Det ni! :-D

Nä.. alltså.. jag tror att jag svimmar snart! Vilken dag! Wow! Och ~Wow~ igen!

Kram från en överväldigad Alex! Överväldigad, lycklig och tacksam för alla fina, rara ord ni lämnar efter er!

23 kommentarer:

Mathilde sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Du är värd alla roliga sakerna :) Ska bli jätteroligt att se vad du gör för magdas.
Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

GRATTISAR I MÄNGDER TILL DU!!!!! *boppar runt och kastar confetti här också*

Är så glad för din skull... vilka dröm dt platser!!!! Alla tre!!
*är bara lite avis =P*

Kramelikramarna

Maja

CillaT sa...

JAAA, vad roligt! Vad glad jag är för din skull. Du är värd varenda plats=) Grattis i massor!!

Kram

UlrikaT sa...

WOW, vilken dag!!
Ett stort grattis, du förtjänar verkligen allt som har hänt för du är en otroligt duktig scrappare! :)

Emma sa...

Grattis än en gång, vännen!! Det är inte otroligt - det är fullt, och ytterst troligt - och väntat.
Du är så fenomenalt duktig, det finns inte ord. Tack för all inspiration!! :)

Kramarna till dig!!!

Anonym sa...

Vad härligt Alex!!! :D GRATTIS i mängder -bra jobbat!! :D

cia sa...

*Nyper dig lagom hårt i armen*
Du, sluta scrappa snart?
Skulle inte tro det;-)
*Köp en Sill, köp en Sill;-)*

Grattis i massor!
Kram

Jo sa...

Stort Grattis!!

Karin sa...

Säger GRATTIS här oxå! Du rockar mest!!! =)
kram kram!

ZozzosLiv sa...

Ojojj...GRATTIS i massor!!!Du ÄR VERKLIGEN värd allt detta!!För du är amazing!!!!!!!!!!
Kramar

Zarah sa...

*hihi* Förstår att det är MYCKET nu - men bara BRA mycket och det är ju häääärligt. Njut - för det är VÄL förtjänt!

Morfen sa...

*nyper dig i armen* Go with the flow och njut! Kram

Snor och Glamour sa...

Wow! Vilket flyt! Inte så konstigt för du är ju så duktig!
Massor av stora GRATTIS kramar till dig!! Jättekul!!
KRAM

Nenne sa...

Grattis i massor till dig, alex! Jag kan nypa dig i armen och samtidigt lovorda dig ännu mer för du ÄR helt otrolig! Du ger så mycket av dig själv och så mycket inspiration och positiv energi så man bara baxnar! Du har förtjänat allt det du får! Kramis!

PS. Du har något att hämta i min blogg oxå :D

/Nenne

Linda - www.knorrigt.com sa...

Så kul att ha med dig i teamet, nu blir vi kollegor alltså! :)

Stort GRATTIS till allting!

Kramar

Mrs X sa...

Åh, vad många härliga, roliga saker som har hänt dig på sistone - GRATTIS!! Det är du verkligen värd, för du är jätteduktig!!!

Anneth sa...

Inte nypas, bara kramas! :D GRATTIS tjejen, helt galet vad underbara grejer som händer dig! Du förtjänar dem... Kram!

Anonym sa...

Stoooort grattis till dig!!! Men du är ju värd alltsammans också! ;-)

Scraphörnan sa...

Stooort grattis vännen!!!

Du är så väl värd alltihop så nyp på i armen, det kommer kännas, för allt är sant!

Stor kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men så skoj! Njut och slicka i dig alltihopa för det är DU värd!! Maken till begåvning har väl sällan skådats!! Kramar!

Anonym sa...

WOW tjejen, STORT grattis till allt detta! F*n vad glad jag blir för din skull! Och jag kan lova att du kommer att älska att vara med i Magdas DT, bättre finns inte :) Kul att du gillade kortet. Kramis!

bitte71 sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Du är ju SÅ himla duktig så det förvånar mig inte ett endaste dugg! *kram*

Ewonne sa...

Ja vad kan man säga??? Förutom att vartenda dugg är välförtjänt!! du rockar tjejen och det är inte ett dugg konstigt att alla vill ha dig♥♥ GRATTIS!!!