14 juni 2009

Mer "Knave of Hearts"

Idag blev det en till DT-layout till Brunkullan. Ju mer jag känner på dessa vackra Collage Press papper, desto mer gillar jag dem! Uuuunderbara!

Så fort jag såg de här papprena, visste jag direkt vilket foto jag skulle scrappa! Det blev en layout om en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Vi var i Sydafrika på vår bröllopsresa. Favoritstället under resan blev Arathusa Safari Lodge. Utanför vår lilla "hydda" kunde vi sitta och titta ut över ett vattenhål dit alla möjliga djur kom för att dricka vatten. Allt från små apor till enorma buffelhjord och stora elefanter. Som tur är höll de sig på andra sidan vattnet :-)

Så här blev layouten:

Och så två små närbilder:

Materiallistan hittar ni i Brunkullans blogg!
Hoppas att ni har haft en skön helg! Här har det regnat oavbrutet hela tiden!!! Vill ha tillbaka solen! NU!
(Gaah! Kan inte de snart publicera vinnarna i Nook-tävlingen! Döööör snart!!!)
Kram från mig!

10 kommentarer:

Jenny sa...

åh vilken härlig lo!

Anonym sa...

Vilken härlig LO! Fantiserar ofta om att åka till Sydafrika, hoppas min dröm kan slå in nästa år. Hoppas du haft en trevlig helg! /J*

cia sa...

Läcker!
Läckert minne och läcker LO.
Gillar journalingrutan.

Emma sa...

Love it!! Gillar dina cirklar, som dyker upp här och där, och så läckert med journalingrutan. Och knappar är aldrig fel ;)
Gillar färgerna oxå. Maj gadd, nu får det bli lite fart inne hos Nook....*dör oxå snart*

Du är så välkommen att flytta in i mitt "nya" pysselrum, om du vill :) Då har jag ju en megainspiratör på plats, dessutom. Superbra!! *s*

Kramarna till dig!!

CillaT sa...

Åh, den är alldeles underbar i sina färger och jag fattar inte hur du kan få till det så snyggt med knappar. Kämpar och testar fortfarande då och då, men det går inte!

Kram

Anonym sa...

helt ljuvlig, ska bli skoj att se vad som kommer härnäst ;)

Håller tummarna för dig på Nook :)Din LO är bara såååå snygg...

KRAM
Katarina

Maja Stokk / eyovine sa...

LÖW!!!! färgerna underbara! Cirklarna likaså.... å knapparna så himla bra!!

Kramiz Maja

UlrikaT sa...

vilka snygga färger! Jag gillar verkligen titeln som följer cirkeln!

Emma sa...

Aaaawww!!! Grattis vännen!! Så välförtjänt!!! *boppar runt*

Du rockar fett!! :D
Kramarna till dig!!!

Emma sa...

OMG, Grattis igen!!! Mitt förra refererade till Nook, detta är dör DT-medlemskapet hos Magdas!!

Du är bara bäst!!

Kramarna!!