21 juni 2009

Ett litet livstecken från Värmland

Hej allihopa!

Här sitter jag framför mammas och pappas dator... Jag vet att jag kommer att få några sneda blickar för det, men jag måste bara höra av mig och säga hej! :-)

Vi har firat midsommar här i Värmland och kommer att stanna här och mysa i några dagar till. Erik har semester så vi har inte direkt bråttom hem. Nackdelen är väl att det inte blir speciellt mycket av varken pyssel eller bloggande. Eller surfande för den delen... Jag har tagit med mig hit mitt första DT-paket från Magdas i hopp om att åtminstone få ihop en layout. Men vet ni vad jag har glömt att ta med mig? Nåt så viktigt som chalk!!! Det går ju inte! Imorgon hoppas jag kunna ta en sväng förbi en scrapbutik här i trakten och införskaffa ett par färger. Har en idé som jag måste göra nåt av, annars exploderar väl huvudet snart! ;-)

Hoppas allt är fint med er! Jag ser fram emot en underhållande bloggrunda när jag tar mig tillbaka till min vardag! ;-)

Kramar från Värmland!

3 kommentarer:

cia sa...

Haha, vad rolig du är:-)
Menar du att du inte fått scrappa alls under midsommar?!:-o;-)

Nenne sa...

Vilken tur att du får lite semester, ska bli sååå kul att se vad du skapar när du fått bygga på en massa idéer i huvudet! Vilken tur att du tog med dig lite scrapsaker då! Mys riktigt mycket och ta några fina kort, vet ja! Kram, Nenne

Emma sa...

Åh, så skönt det låter...fast inte det om att huvudet håller på att explodera... :/

Tänk att bara kunna gå in i en scrapaffär...har jag aldrig gjort, och längtar så till den vackra dag jag kommer att få chans att göra det... Måste ju vara helt annat kunna klämma och känna på saker irl *drömmer*

Ser så enormt fram emot dina DT-alster!!! (och alla andra alster, förstås!)

Må gott :)

Kramarna!!