13 juni 2009

Min första DT-layout!

Igår fick jag mitt första DT-paket från Brunkullan! OjOOjJJjOoOj! Myyyycket läckert! Det var fullpropat med nya papper från Collage Press! Ett nytt märke för mig. Jag brukar inte scrappa i så murriga färger, så jag blev allt lite skraj först :-) Men lite utmaning ska det va, eller hur?

Här kommer iaf min allra första DT-layout!

Kika gärna in i Brunkullans blogg för lite mer beskrivning, närbilder och en material-lista!

Vet ni vad alla sötnosar där ute? Det spelar ingen roll hur det går i Nook-finalen egentligen! Inte nu när jag har fått så himla många fina kommentarer och när det är så himla många som håller tummarna för mig! Ni är helt underbara! O ni gör mig lycklig! :-) (fast visst, jag skulle inte direkt bli ledsen om jag vann :-D)

Snart måste jag ta mig en ordentlig bloggrunda! Det var väldigt många, för mig nya signaturer som på sista tiden har dykt upp här inne. Det gör mig sååååå glad! O såååå nyfiken! Snart ska jag nog kunna kika tillbaka till er alla! :-)

Stor kram från mig!

18 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Ojojoj vad det händer mycket hos dig just nu!

Först och främst - Grattis till att ha tagit dig till finalen, vilken slutplats somhelst är ju en bedrift och något att vara stolt över!

Sen ett stort grattis till ditt nya DT-uppdrag, så himla kul att få se dig på brunkullan! Kommer följa din karriär med stormintresse!

Ett grattis utropar jag också för ditt mästerverk - för det är det verkligen. Fjärilarna är helt underbara och bilden... Ja, bilden är så tårdrypande vacker!

Så kul också att se att nu gör både tags och kort! För du fixar ju dem lika vackert och snyggt som du gör med layouter! You go girl!

Ha de så gott tjejen!
Kraaam / Angelica

Pyzzlan sa...

Grattis än en gång till DT-uppdraget. Vilken fin premiärLO alltså. Jag gillar ju denhär typen av färger och My Favourite Guy pappret är ju för härligt. Gillar skruvbradsen också, de ger en manlig touch.

cia sa...

Vad läcker!
Håller med om att det kanske inte är dina vanliga papper, men du har använt dem jättebra!
*Måste skaffa mig ett eget tårtpapper;-)*

Örnen sa...

Läcker och lite udda LO! Jag gillar hur du har använt fotohörnen (för det r det va?)

Claudia79 sa...

WOW! Så snygg! gillar alla olika former på LO:n...

Unknown sa...

Superläcker! Så snyggt du använt fotohörnen! Hmm, kanske ska damma av de jag köpte i början av scrapkarriären men som aldrig verkar passa på nån LO nuförtiden :D

Ska bli härligt att se massa inspiration från dig hos Brunkullan! Grattis igen :)

Kram, H.

UlrikaT sa...

Superfin LO! Super ide med fotohörnen, dom har jag ingen aning om vad jag ska göra med så det ska jag komma ihåg! :)

Karin sa...

Jättefin LO! Lite ovanlig men jätteläcker! =)
kramkram!

Unknown sa...

Ja, nu när du säger det så, så ser jag att de inte är 90 grader, men snyggt är det iaf!

Anonym sa...

Du är såå duktig!

Den är helt underbar den här LOn!

Kram

Sara sa...

Jättefin lo!

Emma sa...

Underbar!

ZozzosLiv sa...

Jajaa jaaa...Jag kan inget annat säga YOU ROCK GIRL!!!!:-)
Kraamar!!

Marie sa...

åh så läcker!

Marrah sa...

Tack! Ja, men "manliga" kort är svårt när man som jag har svårt att hålla sig ifrån blommor :-D Jättefin LO! Själv har jag ingen inspiration alls till LO:s just nu trots en hel hög foton som väntar...

Jenny sa...

superfin även om det kanske inte är din vanliga stil på papper så har du lyckats jättebra.
Håller tummarna för dig i nooktävlingen!

Emma sa...

Helt underbar LO!! Du bara rockar :)

Näääär får man veta hur det gått i Nook-finalen då?!?!?

Kramarna till dig!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Cool =)