10 juni 2009

Jorrå, jag lever!

Jag har bara dykt ner i en scrapbubbla :-) Final-utmaningen på The Nook är inte lätt! Från att ha hittills haft rätt väl specade ramar och regler till "Create a masterpiece". En layout. Annars är det fria händer. "Va? Hallå? Ge mig regler!!! Ge mig riktlinjer!!!" Det var iaf första reaktionen. Nu... Nu njuter jag! Den här gången är det inga poppande mini-utmaningar som stör. Jag fick 4 dagar på mig att skapa nåt bra. Jag är nästan klar... Är det då ett mästerverk? Tja.. vet inte riktigt... Men än så länge är jag nöjd :-) Ni får se den snart!

Tills dess kan jag visa er två små tags som jag har gjort till en utmaning inne i Magdas forum. Det blev två rätt olika stilar på dem.

Den första är lite romantisk. Med ros, spets, pärlor (fastsydda i spetsen) o hängande band.

Den andra blev lite mer lekfull.

Har ni testat att göra tags? Det är hur kul som helst! Det går så himla fort (eller ja, jämfört med en layout iaf). Helt perfekt om man har lite spillbitar man vill göra sig av med! Testa! Jag tror att utmaningen håller på till på onsdag. Sen ska de välja ut några som de ska visa i sin fina blogg. Det vore väl nåt? :-)

Hoppas att jag snart får visa er en layout också! Blev lite mycket kort på sistone...

Ja juste... får inte glömma att säga att det nu finns en liten presentaton om mig i Brunkullans blogg! :-)

Kram från mig!

EDIT: Haha! Är man hemma hela tiden så har man inte så bra koll på veckodagarna ;-) Onsdag = idag. Så ja, idag borde det vara sista dan på Magdas tag-utmaning!

9 kommentarer:

Cattis sa...

Så underbara!! Det var länge sen jag gjorde tags, långt innan jag skaffade blogg. Kanske man skulle testa det igen. Dina var så snygga!

Kramis!♥

Syrran sa...

Vill ha, vill ha!! Du vet vilken :) puss puss

Zarah sa...

*knäfaller & dyrkar*
Du är GRYM!!

Karin sa...

Vilka läckra tags! =)
Dööööör av nyfikenhet: vill ju se ditt mästerverk! =)

kram kram!

ZozzosLiv sa...

Allt du gör blir ju till mästerverk..O nu är jag sååå nyfiken...;-)

Sööta tags...Fint med spets och pärlor;-)

Kraam

(lycka till i finalen!!)

Annica H sa...

Som vanligt, fantastiskt snygga alster hos dig!
//Annica H

UlrikaT sa...

Snygga tags!
Lycka till med mästerverket, det ska bli spännande att se vad du har gjort! :)
många kramar!

Sara sa...

Underbara!!

cia sa...

Jättefina tags och vad fiffigt du fotat dem!
Håller tummarna hårt för ditt mästerverk:-)