24 juni 2009

Har äntligen fått pyssla!

Det blev till slut en DT-layout till Magdas. Skönt att få den ur systemet! ;-) Har använt tre papper från tre olika tillverkare. Rätt kul att blanda lite... Så här blev den:

Bakom gula Just the Edge bården har jag gjort två hål för att kunna få igenom ett band. Bandet fäste jag sedan med en söt prickig brad.

Har gjort en pil av en superfin pin och en hjärtformad brad. Här kommer en närbild på den. Tycker den blev söt :-)

Kika in i Magdas blogg om ni vill se vad jag har använt för nåt gottis.

Här i Värmland är det annars varmt. Riktigt, riktigt varmt. Tror det är lite för varmt för lillskruttan :-( Fram till igår har hon varit världens härligaste unge, men nu har hon börjat böka med oss. Speciellt när hon ska sova. Suck... Erik kom precis ner med henne efter upprepade misslyckade försök att få henne att somna :-) Hon vinner... vi ger upp... Så nu hänger hon där runt mormors hals o myser... busunge...
Skönt var det iaf att få lite pysseltid! Ska ta mig lite bloggtid sen när vi har fått ner henne i sängen. Måste se vad alla mina kreativa bloggkompisar har haft för sig! ;-)
Kram på er!

16 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Läcker! Gillar speciellt hur du gjort med bården, bandet och braden.. Härligt foto på er två å =)
Ja du här bökas det och stökas det också vid läggdags... måste vara värmen! Har en av de små vaken fortfarande *suckar*... försöker scrappa samtidigt... går väl sådär.

Kramiz Maja

Anonym sa...

Puh, än så länge är det lekande lätt att lägga lilltjejen. Stora killen är ju liksom inget snack, han blir 11 nu, och gör i princip som han blir tillsagd. Lilltjejen, 16 månader gammal, har vi fått in en sååååå superbra rutin på, så följer vi den till punkt och pricka, så somnar hon på stubben, själv i eget rum, utan problem. Jag vet, det kommer när hon blir större. Men just nu njuter vi av att det går så lätt!

Gillade också det du gjorde med bården och bandet!! Superkul LO!!

cia sa...

Och jag gillar speciellt Amor-pilen;-)
Skönt att du fått liiite scrappat iaf.
Desto mer fotat kanske?

Karin sa...

vilken härlig LO! gillar med Amorpilen, såå läckert! =)
Här i Götet är det oxå galet varmt å det bökas vid läggdags..
Så kan det va! =)
kram kram!

Nenne sa...

Åh Alex! Så härlig LO du gjort, har redan checkat alla detaljer och älskar det du gjort med hålen o bandet! Saknar dig, dina fina konstruktiva, värmande kommentarer och fram för allt den inspiration du ger mig så fort du skapat! *kjam*

Härligt med lite värme ändå, tycker jag! :D Hoppas kunna få njuta av den ett par dar då jag är hemma m minsta grabben (tog bort tonsillerna idag O.O) o kanske får jag scrappat lite mer oxå :)

Ha det fint!
/Nenne

UlrikaT sa...

Superfin LO! Snygga detaljer som den bården och pilen, du kommer verkligen på helt nya saker!

Vi ska tälta nu i några dagar och här är ju det midnattsol så lillan kommer väl inte att sova på några dygn.. Sist så sa hon att det var dag för solen var uppe..

Sara sa...

Jättefin lo! Pilen var ju bara så himla underbar!

ZozzosLiv sa...

Jätte härlig LO!!Denna gillar jag massor...Så fina detaljer överallt...Utan att bli för mkt o utann att bli för lite...Den är...Jaa perfekt OCH kärleksfull;-) Kraamar

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå snygg! Och hjärtpilen är ju bara såå läcker! Wow tjejen!
Du lyckas verkligen varje gång! Och en layout gjord utav diog är inte "bara en layout" - det är ett helt jä-la konstverk! *ler*

Så fin overlay på ert vackra foto!

Hoppas ni snart får "lite" svalare så skruttan kan få sova bättre!

Ha de bäst tjejen!
Kram / Angelica

Carin sa...

Underbar LO & jättesöta o fiffiga detaljer - du är en mästare på det! :D Här är det också drakvarmt.. pust! Men snart blir det en kvällspromenad! Härligt!
KraAAM!

Lillnettan sa...

Gulle dig, så fint du gjort! Gillar också pilen och hjärtat bäst. :P Veet du? Nu har jag använt dina blommor på en LO. Men jag fuskade lite... Välkommen in och kika!

http://lillnettan.bloggsida.se/layouter/ytterligare-ett-cc-bidrag-2

Kram!

Cattis sa...

Vilken härlig layout du har gjort!! Gillar verkligen den finurliga detaljen med bandet! Snyggt! Underbart foto på er två! Och värmen...den är härlig, men inte när det är läggdags! Vi har båda fönstren öppna i sovrummet och fläkten på..knappt det hjälper! Så det stökas med både stora och små här ;)

Kram/Cattis

Linda - www.knorrigt.com sa...

Underbar! ♥

Mette sa...

Den här layouten är helt underbar! Jag gillar den massor.

mariannes scrapperier m.m sa...

Veldig lekker Lo
Likte veldig godt den bården og hjertet med pil. Ha en fin fin lørdag:)

Malin sa...

Va snyggt!! Som alla andra så gillar jag verkligen amorpilen sen var bården också riktigt läcker :)