05 juni 2009

Love you to the core

Vet ni vad? Igår har jag inte scrappat nåt! Måste säga att det var rätt så skönt att bara slappa vid TV:n på kvällen och gå och lägga sig tillsammans med sin man :-) Det var välbehövligt!

Så idag har jag inget dagsfärskt att visa upp, men jag har ett par obloggade kort på lagret. Ni kanske kommer ihåg att de hade en utmaning med mat-tema på The Nook. Förutom min glass, så gjorde jag även det här kortet:

Äpplet är en tag från lillskruttans Småfolk body. Är glad att jag har sparat den! Visste väl att den skulle kunna komma till användning nån gång :-) Jag har ritat dit några kärnor för att kunna scrappa just ett "Love you to the core" - kort. Tycker det uttrycket är så sött...

Sen så har jag några KAOS-award att blogga men jag vet inte om de har nått sina mottagare än. Har skickat dem i tisdags, men jag väntar några dagar till. Posten kan man inte alltid lita på ;-)

Jag har även för ett tag sedan (skäms) blivit utmanad av Karin och Emma för att skriva 10 sanningar om mig själv. Jag vill så gärna komma på nåt som kan vara lite roligt att veta om mig, så jag hinner aldrig riktigt sätta mig med det. Inte den här gången heller. Ska väcka lillskruttan nu... Men nån dag snart ska jag ta tag i det! Tycker det är så roligt att läsa lite mer om sina bloggkompisar! :-)

Hoppas solen ska kika fram idag igen... det ser dock inte ut som det just nu... :-(
Ha en trevlig helg allihopa! Kramen!

9 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Mmm, mina favoritfärger. Snyggt med en lite annorlunda form på ett kort.

Örnen sa...

Läckert!!

Emma sa...

Kanonläckert :) Härliga färger...mums!!

Hoppas du her det gott, vännen!!

Kramarna till dig!!

Jo sa...

Jättefint, gillar färgerna och formen!

Maja Stokk / eyovine sa...

Super läckert kort!! Å visst är det så att sen jag började scrappa så har jag börjat spara på en massa konstiga saker som jag innan slängde =D.... Återvinning heter det ju med ett vackert trendigt ord !!!..

Kramiz

cia sa...

Å vad mysigt!
Kul uttryck också, det hade jag aldrig hört förr.

Anonym sa...

Tack sötaste du för den fina KAOS-awarden som landade i min brevlåda idag! :D Kortet och dina ord värmer!♥

Cattis sa...

Gulligt kort! Tänk om man hade lite av din energi att scrappa varje kväll..du får skicka över lite. ;) Men visst är det skönt å ligga och slöa framför tv:n.

Kram/Cattis

Loreleii sa...

Vackert kort! Och Make it glow- Lo'n ät superb! Att du har lyckats med den papperskombinationen är så häftigt! Hade jag aldrig klarat!