17 juni 2009

Nya papper på min favvo-lista!

Nämligen papper från kollektionen Sweet Shoppe från Collage Press! Sååå fina! Har gjort en ny DT-layout till Brunkullan med dem. Titta så läckra!

Vet ni vad? Det börjar faktiskt bli lite kul med blommor! De här fina från Prima passade jätte bra till papprena!

På det oranga pappret har jag printat ut ett blommönster som jag sedan på vissa ställen fyllde i med stickles.

Fjärilarna har jag gjort själv... igen.. en annan variant den här gången, men ändå samma princip. En liten tutorial på dem och materiallista finns i Brunkullans blogg.

Tråkigt att mina vackra Collage Press papper börjar ta slut... Vill ha meeeer! Så himla underbara!

Kram på er!

12 kommentarer:

UlrikaT sa...

Vilken härlig glad-LO! Det är ju sån att man längtar tillbaks till den lite enklare småbarnstiden när man läser texten.. Så mysig är inte våran morgon direkt..
Så läcker dom fjärilarna är, jag måste verkligen ta och prova att göra sådana! :)

Suz sa...

Great project Alex.

congrats on winning 2nd place over at the nook that is a huge accomplishment! You are very talented & creative

cia sa...

Det är bara du som kommer på att printa ut på ett redan mönstrat papper!
Underbart.
SKulle vilja se den irl, för jag gissar att man kan titta på den i evigheter och hitta nya saker hela tiden:-)

Sara sa...

Jättefin!!

Pyzzlan sa...

Jag har haft så fullspäckad vecka att jag bara inte hunnit uppdatera mig förrän nu. JÄTTEGRATTIS till 2:a platsen i Nook och dina DT-uppdrag. WOW säger jag bara! Verkligen starkt jobbat, men det är du värd till 100% du är så duktig. Ha en kreativ midsommar! Kramar, Pyzzlan

Linda - www.knorrigt.com sa...

Underbar layout!! ♥

Karin sa...

Ja, jag kan bara hålla med! Vilka härliga papper! Jättefin LO, coolt att printa ut mönster på pappret...Va fiffig du är! =)

Önskar dig en härlig midsommar! kramkram! ♥♥♥ (fniss, nu kan jag ju inte sluta å göra dessa små hjärtan..)

Claudia79 sa...

Jättefin sida!! Och så gullig lilla gumman ser ut:) Blir verkligen inspirerad av dig att hitta på lite fler saker själv på LO:n! Glad midsommar!

Vibeke sa...

Nydelig!! Digger fargene du har brukt her!!! Herlig layout!!:)

Anonym sa...

Du fick mig att bestalla dessa papper. Jag hittade en webbutik har i UK som har hela kollektionen sa nu ser jag framemot att skapa med dem. Jattefin LO!

ZozzosLiv sa...

OjojojOJJ vilken LÄCKER LO!! Den är såå ljuvlig så man skulle kunna se på den hela dagen!!!!:-) Kraamar

Anonym sa...

Oj, vilken härligt färgglad och lycklig LO!!! Helt underbar!!

Glad midsommar!!