25 mars 2009

Åh! En award!

Min första! Och det från den superduktiga Annica H! Jag kan inte sluta le så glad jag är! :-) Ena dan sitter man och beundrar Annicas fantastiska skapelser inne hos Nettan och nästa får man en award från henne! Känns verkligen upplyftande! Tack snälla Annica! Det fick mig att må riktigt bra!

Nu är jag inte så hemma på det här med awards, men jag har förstått att man ska skicka den vidare. Så jag vill då ge denna underbara award till Carin, Cattis, Emma, Joggemia, Lillnettan, Linda, Maja/Eyovine, Miss Goldie och Silwerstar. Med denna följer även en liten kram från mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tack!!! Så gulligt av dig! :)

Maja Stokk / eyovine sa...

Tack Gulle dig!!! *kramar tebax =)*

Emma sa...

Aawwww, så glad jag blir!! Du är för söt :D *dansar runt lite*
Skickar massor med kramar tillbaka till dig, Me too lööööve your FABULOUS blog!!! :)

Och grattis till den lilla döpta, all lycka och välgång till lilla Linnea :)

Cattis sa...

Vad glad jag blir! =D Tack söta du!♥

Kraaam!

Joanna sa...

Tack sötaste du!! Jag ger den tillbaka till dig också, din blogg ligger sen ett tag på min blogglista så jag är här inne och kikar och inspireras! :) Tyvärr har jag varit dålig på att kommentera på sistone, men jag passar på att lämna av en stort "Du är så BRA!!"-kram här och nu istället! :D Kraaam!

joggemia sa...

Nämen tack goa du! Vad glad jag blir!! Jag skickar tillbaka en stor kram till dig! =)

Bettan sa...

Gissa vad jag har till dig i bloggen?

Anonym sa...

Heeejje!
Tusen tack för awarden!!! Jag blev verklige jätteglad!!! :D
Du har fått den tillbaka av mig! ;) Diggar verkligen dina alster! :D Och jag väntar med spänning på vad du ska skapa med senaste Pink Paislee! Dom lär passa dina händer perfekt! ;)
Ha det bäst! KrAAAM!