30 mars 2009

Vi har nog en vinnare :-)

Tack alla som har tyckt till! Glad jag är att det blev så många! :-)

Känns som att nr 2 är en vinnare. Inte mycket som kan slå ett leende :-) Hon var lite svårflörtad när vi skulle fota henne, så det blev inte så värst många såna. Duktiga Jenny har tipsat mig om att ljusa upp den lite i photoshop vilket jag nu har testat. Tycker det är så svårt att sluta hålla på när man väl har börjat photoshoppa. Men nu har jag försökt att inte överdriva :-) Så här blev det:

Men nr 3 kommer jag nog att scrappa så som flera föreslog :-) Älskar hennes blick på den!

Och som tack för hjälpen bjuder Linnea nu på ett stort leende! Hon fick prova fasters gamla mössa som farmor hade plockat fram ur en av tusen fullspäckade lådor hon har i sitt förråd :-) Hoppas hon kan ha den nästa vinter! Hur söt som helst! Hakan blev lite suddig, men men.. Leendet väger tyngre än perfekt skärpa! I mammas ögon iaf ;-)

Kram från oss till er!

5 kommentarer:

Karin sa...

Va hon är söööt! Helt ljuvlig! =)

Kram.

Emma sa...

Sötnos!! Vilket underbart foto!! Och ja, det sitter inte i det tekniskt fulländade på ett foto... :)

Kram!!!

badanka sa...

WAOOO vilka fina foton!

Hon är ju så söt eran 08.

jag skulle ljusa upp fotot lite mer.
Mejla mig om du behöver tips
badankor@gmail.com

:)

angående loppisar så är det svårt i STHLM ...för många på jakt;)
Men du å Linnea får hänga på mig och Filip:-D

cia sa...

Å vad glad man blev av denna:-D

Cattis sa...

Glömde att lämna kommentar här fast jag var och kikade på fotona! Och jag håller med om att nr 2 är nog bäst! Så söta foton!

Kram!