17 mars 2009

Titta vad jag har fått!!!

Ojojoj va jag är glad just nu!!! Jag fick min present från söta Lillnettan idag. Titta vilka finfina grejer hon har skickat till mig!!!

Die cut papper och alfabet är från Pink Paislee och de andra två är Cosmo Cricket. Jag tror jag är kär så fina de är! O de passar så bra ihop!!! O de passar MIG! Det krävs ett tränat öga för att välja ut papper från olika tillverkare som passar så här fint ihop! Online dessutom! *impad* Tack, tack, TACK Lillnettan!!! Undrar hur i hela världen jag ska lyckas hålla mig ifrån dem till efter dopet. Går nog inte. Puh... får se om jag orkar sitta uppe en liten stund när lillskruttan har somnat ikväll... kliar i fingrarna! :-)

Än en gång, tack för alla fina kommentarer ni lämnar efter er! O tack för alla komplimanger för min nya frisyr! Det behövde jag verkligen ;-)

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Ja vet du, jag valde helt enkelt det färggladaste jag kunde hitta. Det var roligt för själv håller jag mig gärna till dova färger, men nu blev jag så inspirerad att jag nog också måste göra något färgsprakande snart. :P Varsågod tjejen!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh, jag ser fram emot det färgsprakande alster som ska komma utav detta fina paket! Gud va gulligt av LillNettan! =)

Nå, hur har det funkat med sömnen på sistone då? =)

Kram / Angelica