18 mars 2009

Kunde inte låta bli mina nya papper!

Det där med att inte lägga ner tid på att scrappa innan dopet funkar inge vidare. Det är helt enkelt för kul! Jag känner mig inspirerad och inspiration får man inte ignorera, eller hur? ;-)

Jag har lekt lite med mina nya papper som jag fick från Lillnettan. De är helt underbara!

Det blev en LO om Linneas första dag hemma. Det ljusa prickiga pappret och tagen kommer från Graphic 45. Jag har även använt det jag hade kvar av det fina oranga "Outside the Box" pappret från Pink Paislee. Så här blev det färgglada resultatet!

En bild från sidan så ni kan se hur "Outside the Box" pappret bidrog.

Journaling har jag skrivit på tagen som fick vara gömd bakom fotot. Fotot har jag även ramat in med remsor klippta från det randiga Comso Cricket pappret plus "Outside the Box"-fransen.

Filswirls och några blommor som jag använt gissa vaddå på? Jajamen - glossy accent ;-)

Glossy accent duttade jag även på den blå-vit-röda blomman för att få lite fuktig känsla. Den röda pricken är ett knappnålshuvud.

Och så fick några knappar hänga på rad här uppe.

Det var det. Blev ganska ok tycker jag! Och det var verkligen superkul att scrappa denna! Roligt när någon annan har valt ut papper åt en - när de passar en så här fint så klart ;-)

Tack för titten! Hoppas du på ett eller annat sätt har blivit lite inspirerad!

19 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Shit vad häftig och färgglad LO :-) Så coolt crazy. Passar perfekt då lilla på bilden rockar \,,/ ;-) Hugs to you girl!!

UlrikaT sa...

Den här var ju bara så stilig! Fint med de olika papprena. :)

Bettan sa...

Nej, nej, nej! Man får absolut inte ignorera inspiration. Det kan ge väldiga besvär som irritation tex :-)
Verkligen färgglatt och vackert!

Miss Goldie sa...

Massor med snygga detaljer och otroligt fina färger! Du är bäst!

Anonym sa...

Halloj Tjejen,
du har verkligen hittat din grej! Detta verkar gå i en rasande fart och snyggt som 17 blir det, bättre än stickning ;-)
Kramis.

Lillnettan sa...

Nämen titta vad bra det blev...fast det visste jag ju att det skulle bli! ;) Ska nog köpa de där papperen till mig själv också, man blir verkligen glad av att titta på dem.
Kraam!

Anonym sa...

Gôôrfiint :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

My god! Känns som att du kan skapa underverk av precis vad du än får scrappa med! Så snygg och cool och crazy och helt underbar!

Skönt att det går bättre vid läggningen, ett steg framåt och som du skrev, bara det gör ju skillnad från hur det var innan!
Det där med tutten på natten är oftast en närhetsgrej, så det stämmer nog att det inte är så mycket för matens skull. Mina fem har alla varit närhetsberoende på natten - men som sagt, vi kunde sova samtidigt. =)

Hoppas du inte stressar ihjäl dig inför dopet och att vi snart få se ännu mer bevis på din inspiration! =)

Kram / Angelica

Anonym sa...

WOW vilken underbar och färgglad LO du har skapat!! Me like!

Karin sa...

Himla glad manblir av denna layout! =) Jättefin!

& duuu,, naaah,du är bara för söööt! Håller ändå tummarna för dig i nettans tävling.

kram på dig!

Christine sa...

Superfin layout!! =) Man blir riktigt glad av den!!

Anonym sa...

Tack snälla, vad du är gullig! :) Jättefin layout du har gjort!

Kram

Anonym sa...

GRYMT snyggt! :D Du har verkligen känsla för scrapperiet! :) Och alltid fina detaljer! Välarbetade alster helt enkelt! Alltid en fröjd att kika in här! Kram!

Emma sa...

Åh, me really löööv!!! Den är helt fantastisk, älskar alla färger :D
Tråden med knapparna är ju genial!! Så läcker!!
Jag kan fortfarande inte fatta HUR kort tid du scrappat. Ren och skär naturbegåvning!!

Och klart inspiration inte ska ignoreras. Och vi är så glada över att du inte gör det :D

Kramar!!!

Sara sa...

Härlig Lo!!
/ Sara

Anonym sa...

Härlig! Formligen älskar knappraden. Jag har så svårt att få till det med knappar så detta kommer jag nog definitivt "sno", om det är OK ;D

♥ Pia... sa...

Hej...har suttit en lååång stund och bara beundrat dina fina alster...vad duktig du är...så där fina lo kommer jag aldrig att få till..PIA

Anonym sa...

Ja, det e alltid kul å hitta nya bloggar man gillar!!

Annica H sa...

Verkligen underbar layout! Supersnyggt helt enkelt! :)
//Annica H