30 mars 2009

Aktivitetstavla från 79

Jag har ett tag nu varit ute efter en rolig aktivitetstavla till lillskruttan, men har haft lite svårt för att få tag på nån. Men gissa vad? Igår när vi var hos mina svärföräldrar och rotade i svärmors förråd hittade vi denna i en av lådorna! Eriks gamla. Vilken lycka!

Det är en modell som ska hänga på spjälsängen så där har den nu fått sin plats! Så himla söt och så underbart charmig! Och bara tanken på att Linneas pappa har lekt med den som liten ger mig en så där mysig och varm känsla om hjärtat!

Nu ska vi bara lära lillskruttan att man kan göra annat med den än bara gnaga och slicka :-)
Att kika in i Linneas farmors förråd är verkligen rena skattjakten!

3 kommentarer:

cia sa...

Haha, precis den där har vi också hemma hos mina föräldrar!
Fast jag har aldrig vetat om att den ska sitta på spjälsängen:-D

Syrran sa...

Det var den finaste jag sett! vilken tur ni har! puss puss

Emma sa...

Så himla snygg, vill också ha en sån även fast jag inte har barn :)