27 maj 2009

KAOS!!!

Nu ni. Nu ska ni få se nåt riktigt läckert!

Fick det underbara KAOS-kortet från sötaste Emma. Det är ett riktigt kort! Ni vet, ett sånt som kommer med vanlig post och som man kan ta på! Ett sånt som man kan ställa på hyllan och kika på det lite då och då och le varenda gång. Ett sånt kort! Blev alldeles varm i hela hjärtat när det trillade ner genom brevinkastet här hemma hos mig. Och om möjligt ännu varmare när jag läste den gulliga "motiveringen" som Emma har skrivit till mig. TACK vännen!

Vad är då KAOS? Jo, här kommer lite info:

"KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm.
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."
Jag är säker på att alla tror mig när jag säger hur svårt det är att välja bara tre personer att skicka denna vidare till. Det är många fler än så jag uppskattar! Samtidigt vet man inte om personen redan har fått det eller om hon överhuvudtaget vill ha ett. Men, men... Jag har till slut bestämt mig för att skicka ett litet KAOS-kort till dessa tre fantastiska tjejer:

För att du har inspirerat mig att börja scrappa färgglatt. Med dina glada, färgsprakande alster har du fått mig att vilja våga. Du har varit med från min första LO och uppmuntrat mig och fått mig att känna mig duktig. Du har en egen stil och varje besök inne hos dig blir en överraskning. Man vet inte vad man ska få se där inne. Men en sak vet man alltid, och det är att man kommer att få le och bli glad! Att man sen oftast får se nåt nytt flera gånger på en dag är en bedrift i sig! :-)

Första gången jag såg en layout inne hos dig föll jag pladask! Jag "åååh"-ade så mycket att min man började undra vad jag höll på med. Du skapar så himla vackra, urgulliga saker att jag varje gång jag kikar in hos dig blir pånytt kär. Jag älskar din känsla för detaljer som jag inte kan få nog av. Du inspirerar mig! Jag ser också upp till dig som har vågat förverkliga din dröm och starta en egen scrap-butik. Önskar dig all lycka med den!

Du är helt enkelt DU. Kan inte sluta fascineras av din känsla för färg och mönster. Ingen annan kan blanda olika papper på samma sätt som du. Det blir alltid så perfekt att man tilll slut börjar undra "Huuuur??? Ser du nåt jag inte ser??" Önskar jag bara för en dag kunde scrappa genom dina ögon! Du tillhör en klass för sig!

Jag blir riktigt nervös nu när jag ska scrappa nåt som mina förebilder ska få! Puh! Nästan lite prestationsångest ;-) Jag hoppas hinna göra det till slutet på den här veckan. Men ni tjejer kan vara gulliga och maila mig era adresser till aleksandra.gadji@gmail.com så nåt litet från mig kan dampa ner i era brevlådor!
Kram på er allihopa!

6 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Men du vad gullig du är... blir ju tårögd när jag läser... Å det ska du veta att du är one of a kind!!! Du har en sån otlig talang så jag blir avis...
Ska mejla adressen nu!

Kramiz

Anonym sa...

Tack sötaste du för dessa fina ord!! ♥♥♥ STOR KRAM!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så fin KAOSaward! Och visst får man lite prestationsångest när man ska ge det till andra som är ens förebilder! Å andra sidan så ska ju KAOSawarden representera just dig och då ska det ju vara på ditt sätt! Ska bli spännande att se din tolkning (som säkert kommer bli kalasfin!)

Så fint snabbscrappat kort du gjort - häftigt och väldigt fyndigt! *ler*

Men din skisstolkning är nog steget föra - råsnygg! Du ser så lycklig och busig ut på fotot, och du använder dig av så härliga färger till att framhäva ditt budskap - lovely!

Hoppas allt är bra med dig annars, hur är det med lillskruttan? Sover hon bra nu, dvs får ni den sömn ni behöver?

Ha de bäst tjejen!
Kram / Angelica

Karin sa...

Grattis till awarden! Kul med vanlig post.. fniss..

Du har något att hämta i min blogg ;)

kram kram

Emma sa...

MEN hur go är inte du då??!! TACK för de fina orden, vad glad jag blir ♥ Mailar dig min adress :)

Cattis sa...

Vilket härligt kort du fick!! =D