14 maj 2009

Kort till mamma

En mini-utmaning på The Nook var att skapa en "gift card holder of some sort". Jag passade på och gjorde ett morsdagskort. Första gången jag såg en sån här liten kruka blev jag alldeles kär! Men trodde aldrig jag kunde skapa nåt så "avancerat"... Men gissa vad? Det var inte alls så svårt! Och hur roligt som helst! Testa du också! Här kan du läsa hur!

Så här blev min variant:

Och när man drar ut kortet ser det ut så här:

Nu är det bara några kärleksfulla ord till världens bästa mamma som saknas... :-)

Kul det är att prova på att göra annat än bara LO:s! Glad jag är att jag har hakat på Nook-tävlingen! Den får mig att tänka utanför min lilla 12''x12'' låda :-)

Tack för titten!

*kram*

18 kommentarer:

Mathilde sa...

Men oj vad sött! Superfint :)

Bettan sa...

Skitsnyggt! :o)

Loreleii sa...

Oh! Den tänker jag lifta när tiden tillåter (om det är ok?!)... Supersnyggt!!!

Loreleii sa...

Oh! Den tänker jag lifta när tiden tillåter (om det är ok?!)... Supersnyggt!!!

(Favvis)Maria sa...

Ah vilket fint kort! Din mamma blir nog glad för det!

(Favvis)Maria sa...

Ditt kort blev finare än påd en där hemsidan som du hänvisar till.

Hanna sa...

Åh, vad mycket fint det fanns att kika på här inne! =) Och vilket härligt kort! Måste nog också försöka mig på att göra ett nu.

Sara sa...

Jättefint!!

Örnen sa...

Wow vad snyggt!!!

cia sa...

Å vilket kul kort+kruka!
HAr jag aldrig sett förut.
Hoppas mamsen blir glad:-)

Emma sa...

Det är helt fantastiskt! Så himla kul idé, blir så inspirerad av dina kreationer :)

Karin sa...

Åh så fint! =) Måste oxå testa detta! verkligen supersött!
kram kram!

Miss Goldie sa...

Åååh, vilket underbart kort! Synd bara att vi firade morsdag förra helgen i Finland, annars hade jag liftat det här. Men en annan gång... :-)

Syrran sa...

byt ut mamma mot syster, så blir det perfekt! :) hur fint som helst! puss o kram

ZozzosLiv sa...

Ohhlalaaaa...Girl your amazing;-) Fortsätter du så här så kommer du att bli en gudinna i scrapping...I promise!!!:-) Kraamar

Carin sa...

S-tan i gatan, vilken ljuvlig skapelse..!!! :D (Nu svor jag också!)Kommer kanske lifta den här, men frågan är om jag får till den så här fin?! :O Jag slutar aldrig att förvånas när jag kikar in här! Du är full av kreativitet! En ren talang!!! :D Alltid lika roligt att se vad du hittat på! :)
Stor kRRAm!

CillaT sa...

Åh så fin! Kanske ska våga mig på en sådan :S

Kram

Anna/Augusti_73 sa...

Så läckert!