12 maj 2009

Världens enklaste kort

Så enkelt att jag blir lite osäker på om det överhuvudtaget är nåt att blogga (?) Men jag tycker det blev lite coolt, så jag visar det ändå ;-)

Tog inte många minuter av min kväll igår att knåpa ihop det. Det är ju helt perfekt för de kvällar då man inte riktigt hinner/orkar scrappa en hel LO. Då får man ändå scrappa av sig lite snabbt så man får sova gott.. hihi.. ja.. så illa är det faktiskt ;-)

Ja, vad mer ska man säga? En liten bit av Sassafras Lass papper, rester från ett die cut papper från Pink Paislee, liten bit svart zig-zag band, dymo bokstäver med lite glossy accent på, svart knappnålshuvud, svart penna.. det var typ allt.. Nån ska få det här kortet väldigt snart.. Nån som kanske läser detta :-)

Kram på er! Och än en gång - TACK för era kommentarer! Att ni gillar det jag gör, gör mig obeskrivligt glad!

14 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

hur snyggt som helst!

Loreleii sa...

Ibland är less more :-) Jättesnyggt...

Karin sa...

jaaa, görcoolt! Gillar massor !
=9

kram kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Cooolt, gillar massor =)... Enkelt är iband bara snyggast.

Kramiz

Miss Goldie sa...

Sååå coolt! Precis den stilen som jag gillar just nu. Enkelt och grafiskt och snabblagat. Jag har också scrappat så de senaste dagarna. :-)

Emma sa...

Me so very looove!! Och som pricken över i:et turkost och allting :)

Klart du ska blogga det!! Allt du petar i, i pysselväg, ska du blogga. Det måste du! För vår skull ;)

Kramarna!!

Syrran sa...

Jag, eller? För jag tyckte att 13de där lät som nåt för mig :) puss

UlrikaT sa...

Det enklaste är oftast det bästa som vi säger i Norge! Snyggt!

Emma sa...

Less is more är väldigt snyggt! Älskar kortet ♥

Annica H sa...

Men så coolt!! :) Självklart värt att blogga om!
Så otroligt mycket fint du har skapat på sistone! Lo´n med "dockan" är helt underbar!
Tusen tack för dina gulliga ord i min blogg! Jag blir SÅ glad varje gång du har tittat förbi!
//Annica H

Sara sa...

Skit snyggt!!

bitte71 sa...

men åh, det var ju jättesnyggt - ofta är det enkla snyggast! *gillar*

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå snyggt i all sin enkelhet! Det behöver inte alltid vara så mycket, det bevisar du gång på gång!
Du rockar fett tjejen!

Jag har nu också köpt på mig underverken, pratar förstås om PinkPaislees papper... Ja, man läser ju i var och varannan blogg hur underbara de är så då måste jag ju testa och se om teorin håller i verkligheten..? *skrattar*

Btw - Attans vad snygg din Lo här nedanför är! Så himla vackert med allt skrattande och så glad man blir av att kika på den!

Ha de gott snäckan och fler kort vill vi absolut se!
/ Angelica

Lillnettan sa...

Jag fick det, jag fick det! *räcker ivrigt upp handen* Urgulligt tycker jag, blev jätteglad! Vilka blommor du skickade med förresten! *asg* De satte myror i huvudet på mig måste jag säga...men jag ska nog komma på något. Får jag måla en av dem? :-D Tusen tack gumman!!!