28 maj 2009

Tjohoo! Jag har gått vidare...

...till nästa omgång på The Nook! Trodde verkligen inte att jag skulle göra det! Har missat en del jippon som kunde generera en hel del poäng. Men min Love-LO har räddat mig! Så nu är jag så där sprudlande glad! Whiieeeee!

Huvudutmaningen för den här rundan är att scrappa nåt på temat "Keeping it real". Kul, va? Inte helt säker än på vad jag ska göra, men en liten idé har jag börjat bearbeta inne i huvudet ;-) Tills det har landat får jag sysselsätta mig med annat... och annat finns det gott om!

T.ex. en miniutmaning som vi fick dryga 24 timmar på oss för. En utmaning av typen "use this but not that". Vi fick använda blommor, minst 3 mönstrade papper och nåt gult. På inte-sidan fanns mindre än två bilder, brads och stjärnor. Riktigt kul var det!

Jag gjorde en layout om två små kusiner. "Emi gunga Nea" fick vi höra många gånger den dan :-) Så söta! Kärleken i deras ögon fick mitt hjärta att smälta! Och så här blev LO:n:

Har saknat mina Pink Paislee papper ;-) En närbild på den fina Maya Road ramen som jag äääälskar! Den här gången har jag målat den röd.

Och så en närbild på det gula - en pytteliten knapp! Men den räknas! Hoppas jag iaf... :-)

Åååååh! Det är så fruktansvärt roligt att scrappa!!! Jag njuter av varenda sekund jag spenderar med mina papper! Och de sekunderna har blivit ganska många ;-) Nu kanske jag ska leka mamma en stund...

Kram så länge! Hörs säkert snart igen!

20 kommentarer:

Natasha och Emily sa...

ÅÅÅ så söta! Helt underbar LO! Blir så glad av den :) puss på er från oss

Karin sa...

GRATTIS! Verkligen jättekul att du gick vidare, du är så himla duktig å gör så mycket fint. denna Lo är inget undantag, Superfin! =)

*fniss* du får gärna komma förbi å scrappa å dricka vin, låter himla mysigt !=)
kram kram!

Jo sa...

Jättefin! Gillar de milda färgerna jättemycket, och hur fint du har mixat ihop dem.

Grattis till att ha gått vidare!

Sara sa...

Härlig Lo och vilka underbara kort!!
/ Sara

UlrikaT sa...

Grattis, så kul att du gick vidare!
Läcker LO, så fint med alla lager på lager med papper. Snygg Maya Road ram också.
kramar
ulrika

Cattis sa...

Jag kanske kan få lite scrapenergi av dig...har själv kört fast. Hmmmm...men tänkte göra ett morsdagskort nu och göra klar mina KAOS kort. Superfin layout! =)

Linda sa...

Vilken härlig layout, och stort grattis till att du gått vidare, det är du väääl värd :)

Emmy sa...

stort grattis!!!
din layout är fantastisk!

bitte71 sa...

Den här är helt ljuvlig - vilka söta foton och härliga färger! GRATTIS gumman till att ha gått vidare, vad kul vi ska ha!!
Kram!

zαnуα ♥ sa...

Underbar lo :D grattis till omgång 2 !! :D
Kram
Zanya

Erica Hettwer sa...

Wow! Great layout and such cute little kids!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tänk att man kan ha så skoj med papper:) Grattis, underbar lo! Hittade massor av fint med MR chippisar som jag fick idag. Nu finns du i min bloggrunda:) Kram!

Suz sa...

Adorable photos & details you rock

Maja Stokk / eyovine sa...

Så läcker... gilar MR ramen du använt. å så gulliga foton!! Å sist men inte minst... grattis till omgång 2.

Kramen Maja

cia sa...

Jättegrattis!
Väl värd att gå vidare förstås:-D

Vad kul att du gillar att scrappa så mycket! Hoppas det hålle ri sig och du får köpa din maskin så småningom;-)

Jättefin LO på söta barn.

Unknown sa...

Grattis igen! Och vilken fantastisk layout!

Ja, jisses vad roligt det är inne på the Nook. Sån go´ stämning, jag gillar verkligen deras cropar! Kul att vi är några från träsket också :)

Anonym sa...

Grattis till dig!!! Vilken fin Lo du gjort! Har kikat runt hos dig en stund och hittade massor med inspiration! Hoppas det är OK om jag länkar hit från min blogg! Kram ztina

Carin sa...

..Underbar LO!!! :D Och "fotomodellerna" är ju så söta! :D Och stort GRATTIS till nästa omgång, klart du skulle fixa det! :D Ha en fortsatt mysig helg! KrAAAM!

Emma sa...

Aaawwww!! Grattis till att ha gått vidare!!! :D Är inte det minsta förvånad, du är helt otrolig!!!
Som denna LO...vad säga??? Bara helt fantastisk!!

Ha en toppenhelg!!

Kramarna till dig!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till att du gick vidare!!! Inte konstigt med allt det vackra du kommer upp med!

Även denna LO är supersnygg, äslakr hur du fixar till det med papper, dekosar och fotona - och ramen, den är ju skitsnygg!

Vad bra att ni fått in bra sömnrutiner - skönt får både er och lilltjejen!

Ha de gott snäckan och lycka till i det fortsatta tävlandet!
Kraaaam / Angelica