17 maj 2009

Snabbscrappat

Jag är ingen snabbscrappare... Men ibland tvingas man :-) Fick slänga ihop denna till en liten färgutmaning på The Nook. Det var de här färgerna man skulle inspireras av:

Tyckte det var svårt! Jag gillar ju färgerna, men ändå... Hittade dessa papper som jag lyckats undvika ganska länge. Vet inte vad det är, men nåt gillar jag inte med dem. Nu så råkar de ha rätt färger, så de fick duga.. blä.. Vi ska på massa visningar idag plus svärfars födelsedag, så egentligen känner jag inte att jag har tid att scrappa. Så ja.. både tidsbrist och papper man egentligen inte är så värst kär i.. hm.. Vem som helst kan lista ut att det inte blev nån WOW-layout den här gången :-) Men, men... ok vart det iaf...

Lite närbilder för skojs skull...

Som tur är så var det här ingen stor utmaning, utan en sån där då man får poäng bara man skickar in nåt :-)

Nu ska jag väcka lilltjejen. Dags för mat...

Kram på er!

15 kommentarer:

cia sa...

Tycker absoluut den blev fin:-)Kul sätt du gjort med det gröa resp blåa papperet.
Ha en bra dag med alla projekt!

Sara sa...

Blev jättebra ju!

Örnen sa...

Ljuvligt söt LO :-)

Karin sa...

Jättesöt LO! Himla fint foto å blomman är görfin! =)

kram kram!

ZozzosLiv sa...

Ojj guud vilken GULLIG LO!!! Söt som socker verkligen!!:-) KRAAM

Jenny sa...

Tycker den är jätte söt och färgerna är superharmoniska!
o du, du är ju super duktig på kortmakandet!

Pyzzlan sa...

Känner igen mig, jag är inte heller någon snabbscrappare. Helt superfint resultat blev det iallafall. Så fina färger och fotot är ju bara för härligt.

Jag har en utmaning till dig i min blogg!

bitte71 sa...

Det var en supersöt layout - vilket underbart foto!
Kram Marie

Bettan sa...

Den blev ju jättefin även om den inte har så skarpa färger som tyget (tycker det var gräsligt :D) ljus och fin med ett himla sött foto :)

Syrran sa...

Det är vad jag kallar rätt färgskala :) Men mosters lilla sötis förgyller LOn! Pusss

Cattis sa...

Supersöt!!! Och du har gjort det så bra med färgerna!

Och vad massa nytt det var här! Älskar layouten "vad tänker du på?"

Och supersöta kortet till mamma! Och glasunderlägget! Vilken bra idé!

Fanns massor av inspiration här, måste kolla mer ikväll efter jobbet!
Ha en fin dag!
Kram/Cattis

Maja Stokk / eyovine sa...

LÖÖÖÖÖÖW!!!!! den är såååå vacker!!

Kram Maja

Claudia79 sa...

Verkligen jättesöt! Som en karamell man vill äta upp:)kram kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Majj gadd vad du är produktiv trots din tidsbrist! Jag hinenr ju int emed min dagliga bloggrunda och nu känner jag att jag missar hur många inlägg som helst ju! *ler*
Jag börjar nerifrån och sen uppåt -

Jättevackert blomkort! Så snyggt och jag är så sugen på att testa det själv någon gång! Jag antar att din mamma lär blir superglad!

Sen har vi ditt glasunderläggskort - wow! Så cool idé och slutresultatet blev riktigt coolt och häftigt! Hoppas det uppskattade av 64-åringen! Diggar färgerna!

Sen har vi sist, men inte minst, din Lo! Och den är jättefin tjejen! Den är stilren med mjuka pastellfärger. Supersöt!

Ha de gott tjejen!
Kraaaam / Angelica

Ulrika aka LillBlomman sa...

Oj vilken fin sida du har med massor av mums!! Trillade hit genom ett tips! Otroligt fina kort och du har precis börjat? OJ, oj vilken begåvning! Kikar in igen, kramiz!