30 maj 2009

Kolla in det här då!

Ti-hi! Kolla, kolla, kolla! Hääär!

Vilken ära!!! Exploderar snart så stolt jag är! Älskar Magdas blogg! Kikar in där var och varannan dag! Den är proppfylld med inspiration! Går inte att beskriva hur lycklig jag är för att jag fått gästa! Layouterna kommer ni att få se här inne också om några dagar... Hihi.. nu ska jag springa in dit igen och dubbelkolla att de är kvar... Fortfarande lite svårt att tro att det är sant :-D

Tillbaka sen till scrapbordet för att göra klart ett nytt bidrag till The Nook. Känns inte som att jag gör annat än scrappar för tillfället... usch vilken tråkig fru jag är... men ack så glad ;-)

Kramiz!

12 kommentarer:

Zarah sa...

GRATTIS! Du är kanonduktig, så grattis till Magdas, som norpade dig, med! :D

Linda Griffin sa...

Grattis!!!! Jag är ju inte ett dugg förvånad, du scrappar underbart =)

UlrikaT sa...

Så kul, grattis! :)

CillaT sa...

Nejmen vad roligt vännen! Grattis!! Jättefina layouter åxå=)

Maja Stokk / eyovine sa...

Grattis!!! Å vad är det jag sagt vännen!!! Har ju trott på dig från din först lo.... Härligt... såååååå glad för din skull!! Är inte ett dugg förvånad att jag hittar dig i Magdas blogg ;D.... *bara lite avis hihi*

Emma sa...

Åh, det är du så värd, du är ju bara helt fenomenal!!! Det fattar du va?!?!?! jag menar, alla miljoner kommentarer från oss fans kan ju inte vara bara en slump, va ;)

Ha en toppenfin pingsthelg!! Ser fram emot att se dig scrappa loss hos Magdas...själv lär jag inte få scrappat det minsta....men det kommer väl, det också (?).

Kramar!!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis tjejen, så kul att få vara GästDT hos Magdas, vilken ära liksom! Och dina bidrag dit är görfina, så vackra, lekfulla och färgglada!

Ha en trevlig lördagskväll!
Kram / Angelica

Annica H sa...

Oh wow va roligt! :)
Stort grattis! Detta har jag väntat på! :)
//Annica H

bitte71 sa...

WIEE, grattis!! Förvånar mig inte ett dugg, så fantastiskt duktig som du är!!!
Kram M

Pyzzlan sa...

Grattis än en gång! Du är verkligen duktig. Din utveckling som scrappare har ju varit helt enorm! Och tack för din underbara kommentar i min blogg. Den värmde en stolt mammas hjärta :-)

Ha det gott!

Emma sa...

STORT GRATTIS!! :) Jag är inte ett dugg förvånad, det har känts som en självklarhet att du skulle få DT-uppdrag närsomhelst!

Nenne sa...

Hallå! Åh va kul för dig! Du har en så underbar scrapstil - du ger mig massor av inspiration så vad passar bättre en ett gästdesigner-uppdrag för att inspirera ännu fler! Grattiskramar!

/Nenne