11 maj 2009

Nåt litet om mig själv

Många roliga mini-utmaningar på The Nook! Kul! Denna handlade om att göra en LO om sig själv. Jag har aldrig gjort det förut så det var skoj. Visste först inte riktigt vad jag skulle scrappa om, men sen lossnade det... Jag älskar ju att skratta! Och ännu mer att skratta tillsammans med nån! Så det fick bli en LO om det...

Jag har använt Sassafras Lass "Bungle Jungle" papper. Glada papper för en glad LO! :-) När jag först fick hem dem blev jag nästan lite avskräckt av alla starka färger, men framförallt av dessa mönster. Även om jag älskar färg, så undrade jag lite vad i hela världen jag hade köpt... Men visst är de härliga! Det var kul att scrappa med dem. Och även om det här kanske inte är en favorit-LO så blev jag ganska nöjd med den.

Dessa söta stjärnor är tillhörande stickers (älskar stickers-häftet!). Jag har ramat in dem lite med en vit penna och pyntat dem med varsin liten knapp. Har även gjort några "korsstygn" med häftapparaten.

Har gjort ett fotohörn som också den fick en liten knapp... På senare tid har jag verkligen blivit tokig i knappar!

Undertiteln kommer upp lite med hjälp av 3D-kuddar.

Då fick ni lära er nåt litet om mig! En sak till ska ni veta - jag blev såååå glad för att ni gillade mina första kort! Det lär säkert bli fler ;-)

Tack för titten och kram på er!

17 kommentarer:

Bettan sa...

En superhärlig lo med kanonkul kort! Visst är det härligt att skratta, man blir glad av att skratta :-D Faktiskt.
Är det dina första kort härunder? Wow, snacka om super förstaförsök! Du utvecklas verkligen i snabb fart!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram
Elisabeth

Miss Goldie sa...

Jättefint foto, så naturligt! LOn är verkligen fin!

UlrikaT sa...

Såå hærlig LO! Vilken bra ide att gøra korsstygn med hæftapparaten!

Maja Stokk / eyovine sa...

Busigt kort och busiga härliga papper blir en härlig lo =)... Så läckert sååå som alltid!!
Heja dig =)

Kramen Maja

Sara sa...

Underbar lo!
/ Sara

Emma sa...

AAaaaaawww!! Den är helt UNDERBAR!!! Och dina kort?!?!?!? Jag fattar inte hur du har lyckats undvika att scrappa tidigare, du är ju född till det!! Maj gadd, om man hade iaf hälften av talangen!!

Jag blir alldeles svettig, men vad mer skulle jag skriva? Jo hejjar på dig lite här och där ;), det är dax för ett DT-uppdrag. NU!

Kramarna!!!

Lillnettan sa...

Hej busunge! Vilken härlig LO, jag blir alldeles skrattnödig av den själv. *fnissar* Älskar särskilt den lilla fallskärmshopparen...

Kram på dig sötast!

Karin sa...

Vilknen härlig LO, blir alldeles glad! =)

kram kram!

(Favvis)Maria sa...

Superfin! Denna kan nog tänkas lifta nån gång! :)

Mathilde sa...

Åh vilken härlig! Och håller helt med dig, finns ju inget bättre än att skratta :)
Kram

Anonym sa...

O va härlig! Visst är de kul att scrappa om sig själv! JAg gillar de mer och mer. Dom verkar ha riktigt roliga utmaningar inne på The Nook men jag har inte vågat mig på de. Är så dålig på engelska....

teres sa...

Helt fantastisk layout, på alla vis, wow wow wow!!!!! Gillar allt!

Dina kort o layouterna här nedan är helt suveräna :). Du är galet bra!

Förresten var det du som "lurade in" mig på The Nook ;). Tänkte om du kanske ville ha lite points för mig, eller hur det nu funkade :)!

Kram kram

cia sa...

Underbar LO!
Gillar hur det är milda färger som bas för att sedan klämma dit med färgklickar under fotot.
Och massor med härliga och välarbetade detaljer!

Örnen sa...

Åh vilken härlig LO!! Gillar färgerna jättemycket :-)
Kram kram.

Kajsan sa...

Underbar!! :D
Tack snälla för din rara kommentar! Den värmde djupt in i hjärtat och du har satt ett leende på mina läppar! -Tack! :)
Kommer snart att kunna visa mer info på nya hemsidan, men än är den minst sagt "ofärdig" ;)
Här kommer den att finnas:
www.meavita.se
Må gott å skapa massor! Du rockar ju! ;)
Kram K

Zarah sa...

HELT fantastiskt layout!!

CillaT sa...

Hur länge sedan var det jag var här och hälsa på egentligen? Massor av härligt nytt=) Den här layouten är underbar! Så härligt glad och många roliga detaljer. Du inspirerar mig vännen=D