09 maj 2009

Kortdebut

Så där ja.. Nu har även jag provat på att göra kort! Måste säga att det var bland det roligaste jag gjort! :-) Varför gjorde jag det då? Jo, för att det kom upp en mini-utmaning på Nooks Scrap-off som handlade om att göra just två minikort. Tänkte först strunta i det, men kunde inte låta bli... Så här kommer mina allra första kort!

Tycker de blev söta! Vet inte vad det är med mig... vad jag än ska göra blir det till nåt gulligull söteplutt :-) Det kanske är min stil.. gullegull-scrap-stil.. Finns det nåt sånt?

Nåja.. det här var iaf ett perfekt sätt att göra sig av med lite restpapper! Hoppas ni gillar dem! Jag är jätte nyfiken på vad ni tycker! :-)

Tack för titten! Och tack för alla snälla kommentarer ni lämnar efter er! Ni är bäst och ni gör mig glad!

Kram på er!

18 kommentarer:

Unknown sa...

Jättesöta! Gillar de där blommorna!

Cattis sa...

*fniss* dom blev ursöta! =)

(Favvis)Maria sa...

Haha... gillar din gullegull stil! Jättefina blev dom!

Örnen sa...

Så söta de blev! Vad är det för blommor?
Kram kram.

Miss Goldie sa...

WOW! Dina första kort??? Det kunde man inte tro! Hur fina och proffsiga som helst? Vad är det för blommor? Minns att jag sett dem nånstans, men var...?

bitte71 sa...

De var ju supersöta!! *gillar*

Anonym sa...

Dina FÖRSTA kort?? Du imponerar verkligen! Korten är hur snygga som helst, läckra färger! :D

Syrran sa...

Pax för den högra :) Jättefina! puss

Maja Stokk / eyovine sa...

Superkort!!! Å Alex, du är amazing!!! Finns det något som kallas naturbegåvning inom scrapbooking så är du en!!

Kram Maja

UlrikaT sa...

WOW, otroligt bra kort, har aldrig kunnat ana att det är dina första! Snygga färger och fina blommor!

Carin sa...

..SUpersöTa! :D Man kan inte tro att det är dina första! Men vissa har det ju helt enkelt i händerna för att citera en klok person! ;)
Du har många fiffiga idéer måste jag säga! Färglatt o kul blev det också! Nu får du göra fler kort! ;) O mer gulligull åt folket! :D Nu ska jag spana på dina underbara LO´s som dykt upp! :) KraAAm!

Lillnettan sa...

Jättefina hörrudu! :-D Jag tycker de är mer coola än gulligulliga...antar att det har med färgerna att göra! Så länge man har orange och andra starka färger så blir det inte FÖR gulligt, det har jag bestämt så så är det. ;)

Emma sa...

Du är helt makalös! Och dina första kort också, wow! Gillar dem verkligen, coola blommor :)

Karin sa...

jättefina kort! läckra färger! kram kram!!

cia sa...

Håller med de andra.
Gillar dem massor!
Kul att du tyckte det var kul med kort och det är ju som sagt ett perfekt sätt att använda spillbitar!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow tjejen! De är ju gorgeous! Och det är dina första kort?! Du har då sannerligen talanf förd et här, det måste jag ju säga!
Då får man kanske se lite blandat här framöver? Kort & Lo's? *ler*
Btw - håller med de föregående talarna - det är inte så gulle-gull, mer coolt med den färgstarka layoten och de läckra blommorna!

Jag är "allätare" i scrapping, tycker allt är roligt att göra och blandar hejvilt, så det funkar det med!

Ha de gott!
Kram / Angelica

Sara sa...

Jättefina kort!!
/ sara

Anonym sa...

Supersnygga!
Och även det läckra korsordskortet i nästa inlägg!

Kram